تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۶
کد خبر : 3379

مراسم تودیع و معارفه مدیران املاک و حقوقی شرکت عمران صورت گرفت

مراسم تودیع و معارفه مدیران املاک و حقوقی شرکت عمران صورت گرفت

پایگاه خبری دنیای اسرار مراسم تودیع و معارفه مدیران املاک و حقوقی شرکت عمران صورت گرفت به گزارش دنیای اسرار به نقل ازروابط عمومی شرکت عمران شهر جدید فولادشهر:مدیرعامل شرکت عمران در مراسم تودیع و معارفه مدیران املاک و حقوقی  با بیان گرامیداشت دهه کرامت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و برادرگرامیشان حضرت علی بن موسی

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

مراسم تودیع و معارفه مدیران املاک و حقوقی شرکت عمران صورت گرفت

به گزارش دنیای اسرار به نقل ازروابط عمومی شرکت عمران شهر جدید فولادشهر:مدیرعامل شرکت عمران در مراسم تودیع و معارفه مدیران املاک و حقوقی  با بیان گرامیداشت دهه کرامت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و برادرگرامیشان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، گفت: کار تیمی و همکاری پرسنل با یکدیگر در یک مجموعه به اعضا احساس هدفمند بودن می‌دهد. همچنین ،کار با یکدیگر را ارزشمند جلوه می دهد و از آن جا که می‌بینند هدف سایر اعضا و منافع شرکت نیز با هدف خودشان مشترک است ، همکاری با آن‌ها را امری ضروری می‌بینند و بدین روش  مسائل برزمین مانده شرکت خصوصا در حوزه املاک و حقوقی ساماندهی می شود وضرورت دارد  مدیران در هماهنگی و برنامه ریزی برای خدمت به مردم و حل موضوعات مرتبط اهتمام داشته باشند.
حمیدرضاشیروانی در ادامه به مدیران شرکت عمران خاطرنشان کرد:قبل از اینکه پست اداری داشته باشیم باید توجه کنیم که همه ما در مقابل مردم مسئول هستیم .
در ادامه جلسه باتوجه به اتمام ماموریت جناب آقای محمدهادی کمال در حوزه حقوقی از سوی مدیرعامل شرکت عمران آقای عبدالحسین پارسایی بعنوان مدیرجدید حقوقی این شرکت انتخاب و منصوب شدو از زحمات جناب آقای کمال قدردانی شد.
همچنین طی حکم دیگری سعید تسلیمی بعنوان مدیرجدید املاک شرکت عمران منصوب و از زحمات آقای علی کیانی در تصدی مسئولیت قدردانی شد و ایشان در مسئولیت میزخدمت دولت بعنوان کاربر میزخدمت شرکت عمران بکارگیری شد.
گفتنی است عبدالحسین پارسایی مدیر جدید حقوقی در سوابق خود کارشناسی املاک و حقوقی مسکن وشهرسازی استان اصفهان را دارد و سعیدتسلیمی مدیر جدید املاک دارای تجربه در حوزه حقوقی و املاک هستند که در شهرداری های مبارکه ،زرین شهر،میمه ،کلیشاد،بهارستان و کارشناس امور روستای در استانداری اصفهان خدمت کرده اند
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان