تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 33942

دانشکده علوم توانبخشی به عنوان اولین مرکز اموزشی و درمانی در بخش دولتی مجهز به دستگاه اسکنر سه بعدی تمام بدن و اسکن فشار کف پا شد.

دانشکده علوم توانبخشی به عنوان اولین مرکز اموزشی و درمانی در بخش دولتی مجهز به دستگاه اسکنر سه بعدی تمام بدن و اسکن فشار کف پا شد.

  به گزارش دنیای اسرار:دکتر فاطمه پل، مسئول کلینیک ارتوز و پروتز این دانشکده در گفتگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: این اسکنر سه بعدی ، شکل سه بعدی را با خطای کمتر از شش صدم میلی متر در اختیار درمانگر قرار داده و اسکن فشار کف پا در حالت ایستادن و راه رفتن تمام

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:دکتر فاطمه پل، مسئول کلینیک ارتوز و پروتز این دانشکده در گفتگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: این اسکنر سه بعدی ، شکل سه بعدی را با خطای کمتر از شش صدم میلی متر در اختیار درمانگر قرار داده و اسکن فشار کف پا در حالت ایستادن و راه رفتن تمام الگوهای فشار کف پا را به درمانگر نشان میدهد.
وی با بیان اینکه مجموعه اطلاعات دو دستگاه در طراحی و ساخت ارتوز و بهبود و کنترل انحرافات اسکلتی و عضلانی کمک میکند . بر اساس داده های حاصل از دستگاه ها و یافته های بالینی درمانگر پس از تشخیص ، اقدام به طراحی و ساخت کفی ها و صندل های طبی در نرم افزارهای طراحی میکند .
دکتر فاطمه پل بیان داشت ، سلامت پا برای ما بسیارحائز اهمیت است زیرا که اولین و تنها سطح تماس بدن با زمین است و هر گونه تغییر ، بدشکلی یا ناهنجاری منجر به تغییرات و فشار به مفاصل و استخوان میشود.
اختلالات پا بسیار گسترده است و افراد زیادی با دردهای صبحگاهی در پاشنه پا بیدار میشوند که یکی از علت ها متناسب و به اندازه نبودن شکل پا است.
دکتر پل بیان داشت که کاربری این دستگاه در اختلالاتی همچون صافی کفی پا، قوس بیشتر از اندازه کف پایی، خارپاشنه ، انحرافات زانو و و مچ همچنین پیشگیری، بهبود و جلوگیری لز عود مجدد زخم های دیابتی میباشد .
وی از ارائه مشاوره و تشخیص و درمان در این کلینیک خبر داد و گفت: مردم می توانند همه روز از هشت صبح تا سه بعدازظهر و از شنبه تا چهارشنبه به کلینیک مراجعه یا با شماره ۳۷۹۲۵۰۹۶ جهت دریافت نوبت تماس بگیرند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان