تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
کد خبر : 33968

دلایل و ریشه‌های اصلی طلاق مورد پژوهش قرار بگیرد

دلایل و ریشه‌های اصلی طلاق مورد پژوهش قرار بگیرد

معاون استاندار اصفهان تأکید کرد: دلایل و ریشه‌های اصلی طلاق مورد پژوهش قرار بگیرد   معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در گام نخست بایستی دلایل اصلی طلاق را دریابیم سپس براساس احکام نورانی اسلام چاره اندیشی کنیم.   به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه

Print Friendly, PDF & Email

معاون استاندار اصفهان تأکید کرد:

دلایل و ریشه‌های اصلی طلاق مورد پژوهش قرار بگیرد

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در گام نخست بایستی دلایل اصلی طلاق را دریابیم سپس براساس احکام نورانی اسلام چاره اندیشی کنیم.

 

به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: بایستی از زوایای مختلفی به موضوع طلاق توجه شود.

وی افزود: بسیاری از مشکلات خانواده‌ها به دلیل نبود تعریف صحیح از مبانی اخلاقی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: به جوانان توصیه می‌شود با هم‌ کفو خود ازدواج کنند اما این هم کفو بودن برای آنها تعریف نشده است.

وی ادامه داد: ضروری است آموزش و پرورش تعریف اصولی مبانی اخلاقی را به نوجوانان بیاموزد تا در سنین جوانی دچار مشکلات شناختی نشوند.

جان‌نثاری با تأکید بر پژوهش صحیح در حوزه طلاق، عنوان کرد: در گام نخست بایستی دلیل و دلایل اصلی طلاق را دریابیم سپس براساس احکام نورانی اسلام چاره اندیشی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: از طرفی بر رویکرد خانواده‌هایی که استحکام مورد نظر را دارند تحقیق و پژوهش شود تا به تحقیق جامعی از این حوزه دست یابیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان