تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
کد خبر : 33989

برگزاری جلسه محوری با موضوع خانواده در مخابرات اصفهان

برگزاری جلسه محوری با موضوع خانواده در مخابرات اصفهان

  صبح چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲- با توجه به ضرورت وجود ارتباط شاد و موثر افراد خانواده، جلسه ای با محوریت “حفظ حریم خانواده و ایجاد نشاط در زندگی” در سالن همایش برهان واقع در ساختمان شماره دو مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار: مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه که

Print Friendly, PDF & Email

 

صبح چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲- با توجه به ضرورت وجود ارتباط شاد و موثر افراد خانواده، جلسه ای با محوریت “حفظ حریم خانواده و ایجاد نشاط در زندگی” در سالن همایش برهان واقع در ساختمان شماره دو مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه که با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان و جمعی از مدیران و کارکنان مخابراتی برگزار شد؛ ضمن عرض تبریک ایام دهه کرامت، با اشاره به لزوم وجود محبت در کانون خانواده گفت: وجود سلایق، عقاید و خلقیات متفاوت در بین انسان ها و حتی در بین اعضای یک خانواده امری طبیعی است و تنها چیزی که در بین این اختلافات وجودی، روابط انسانی را تحکیم می بخشد اکسیر محبت است.

 

اسماعیل قربانی دو قطبی شدن جامعه را خواست دشمن دانست و بیان کرد: در شرایط حاضر جامعه، دشمن قسم خورده ما با استفاده از ابزار رسانه به دنبال ایجاد شکاف های عقیدتی و دو قطبی سازی جامعه است که وظیفه ی ما با توجه به آموزه های امامین انقلاب، حفظ وحدت و انسجام با محبت و جذب حداکثری است.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نیز در این جلسه طی سخنانی بر لزوم الگو سازی عملی پدر و مادر در محیط خانواده و مدارا با فرزندان تاکید کرد و امر به معروف و نهی از منکر در محیط خانواده را تعلق خاطر پدر و مادر به معروف و دوری از منکر دانست.

گفتنی است در ادامه خانم شایان فر کارشناس ارشد روانشناسی نیز به تحلیل و بررسی عوامل موثر در “حفظ حریم خانواده و ایجاد نشاط در زندگی” پرداخت.

 

لازم به ذکر است، در حاشیه این جلسه از حجت الاسلام حبیب اللهی از ائمه جماعت مخابرات و نویسنده کتاب گرانقدر “ستاره ها چیدنی نیستند” و تنی چند از بانوان برگزیده مخابرات منطقه اصفهان تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان