تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر : 34029

شاخ و برگ‌ درخت تنومند انقلاب بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است

شاخ و برگ‌ درخت تنومند انقلاب بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: شاخ و برگ‌ درخت تنومند انقلاب بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام خمینی(ره) نهال انقلاب را کاشت و امروز به درختی تنومند تبدیل شده که بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است. به گزارش دنیاز اسرار:حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر شامگاه

Print Friendly, PDF & Email

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

شاخ و برگ‌ درخت تنومند انقلاب بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام خمینی(ره) نهال انقلاب را کاشت و امروز به درختی تنومند تبدیل شده که بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است.

به گزارش دنیاز اسرار:حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در گلستان شهدای اصفهان افزود: امام راحل در مقابل تمام مستکبران دنیا ایستاد و امروز رهبر معظم انقلاب این مسیر را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: همه عزت‌، شوکت‌ و عظمت‌ نظام اسلامی به واسطه بنیانگذار انقلاب شکل گرفت و تشکیل این نظام مقدس و حکومت اسلامی بزرگترین افتخار امام(ره) است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) این عبارت شهید مدرس که “سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست است” را در عمل پیاده سازی کردند.

وی افزود: امام راحل به عنوان شخصی منحصر به فرد توانست خواسته ائمه معصومین، اولیای خدا و علمای اسلام در طول تاریخ را در زمین پیاده و محقق کند.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر اظهارداشت: اگر مردم در صحنه نباشند، فرمان امام معصوم و ولی فقیه بر زمین خواهد ماند و در نظام جمهوری اسلامی جایگاه مردم به عنوان یک نقش مقتدر و اثرگذار برای محقق شدن فرمان خدا، پیامبر، امام معصوم و ولی فقیه است.

وی با اشاره به فتنه سال گذشته گفت: این فتنه جمع‌آوری تجربیات همه فتنه‌های گذشته و با این برنامه‌ریزی که حتما نظام جمهوری اسلامی از بین خواهد رفت طراحی و عملیاتی شد که جوانان غیور و دلاور این کشور جلوی آن ایستادند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: امام خمینی (ره) جامعه اسلامی ما را از یک دوران منجمد شده و بی تحرک به یک دوران متحرک و خروشان تبدیل کرد.

وی ادامه داد: امام راحل مهندس انقلاب اسلامی و معمار آن هم بود و از آنجا که کارشناس اسلام بود بر اساس قوانین شرع مقدس، انقلاب اسلامی را معماری کرد و نظام جمهوری اسلامی را برپا نمود.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر تصریح کرد: معماری این مرد بزرگ یک و نیم میلیارد مسلمان منجمد شده دنیا را به حرکت درآورد.

وی افزود: امام(ره) با حرکتش اتفاقاتی را در دنیا رقم زد که امروز برای همه مردم قابل توجه است و انقلابش یک زلزله سیاسی در درون جامعه اسلامی ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد:زلزله سیاسی که امام(ره) ایجاد کرد بنیان کاخ ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را فرو ریخت و به تمام مکتب‌های انحرافی که روزی دین را افیون ملت‌ها می دانستند ثابت کرد که نه تنها دین افیون ملت‌ها نیست، بلکه محرک ملت‌ها و قدرت ساز در مقابل مستکبران جهان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی آینده درخشانی دارد و تاکنون در دنیا درخشیده و امید در دل ملت‌های مستضعف ایجاد کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان