تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 34081

معرفی عامل وقوع ۲ تصادف فوتی به مرجع قضائی

معرفی عامل وقوع ۲ تصادف فوتی به مرجع قضائی

  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: راننده متخلفی که پس از تصادف با یک کودک ۹ ساله و جان باختن وی فرار کرده و در حادثه ای دیگر باعث جان باختن راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس شده بود دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد. به گزارش دنیای اسرار

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: راننده متخلفی که پس از تصادف با یک کودک ۹ ساله و جان باختن وی فرار کرده و در حادثه ای دیگر باعث جان باختن راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس شده بود دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ” محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارشناسان پلیس راهور شهرستان نجف آباد در پی اطلاع از وقوع یک تصادف فوتی در میدان اصلی “کهریزسنگ” این شهرستان بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت عدم توجه به جلو با دختربچه ای ۹ ساله که در حال عبور از عرض خیابان بود برخورد کرده و پس از جان باختن عابر پیاده از صحنه متواری می شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: حدود یک ساعت بعد از این حادثه کارشناسان پلیس راهور شهرستان فلاورجان از وقوع تصادفی بین یک دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که براثر آن راننده ۵۱ ساله پژو پارس جان باخته بود مطلع و برای بررسی موضوع در صحنه حضور می یابند.

این مقام انتظامی علت وقوع حادثه دوم را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیونت اعلام کرد و اظهار داشت: پس از بررسی های دقیق و استعلام های صورت گرفته مشخص شد راننده کامیونت همان راننده ای است که پس از تصادف با یک دختر بچه ۹ ساله از صحنه متواری شده بود که در این خصوص پرونده تشکیل و این راننده خاطی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان