تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 34096

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان / کسب رتبه نخست روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان / کسب رتبه نخست روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان

      وزیر راه و شهرسازی در گردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به پاس کسب رتبه برتر کشوری در تمامی حوزه‌های اطلاع رسانی، تجلیل و قدردانی کرد. به گزارش دنیای اسرار:در آیین تجلیل و گردهمایی مدیران و کارکنان روابط

Print Friendly, PDF & Email

 

 

 

وزیر راه و شهرسازی در گردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به پاس کسب رتبه برتر کشوری در تمامی حوزه‌های اطلاع رسانی، تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش دنیای اسرار:در آیین تجلیل و گردهمایی مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی که با حضور مهرداد بذرپاش مقام عالی وزارت، معاونین وزیر راه و شهرسازی و مدیران روابط عمومی‌های ستادی و استانی برگزار شد از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.  

 

در این مراسم ضمن قدردانی از روابط عمومی‌های برتر و شایسته تقدیر، روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با توجه به کسب رتبه نخست کشوری موفق به اخذ عنوان برتر در تمامی بخش های مورد ارزیابی شد.  

 

وزیر راه و شهرسازی در این گردهمایی با اهدای لوح سپاس به حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، از تلاش‌ها و اقدامات بعمل آمده در انعکاس مستمر فعالیت‌ها، دستاوردها و اطلاع رسانی دقیق و بی وفقه، تقدیر بعمل آورد.  

 

گفتنی است: براساس آخرین ارزیابی انجام پذیرفته توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات‌کل راه و شهرسازی استان ها برای سال ۱۴۰۱، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان توانست مقام نخست کشوری را در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی کسب کند.  

 

این موفقیت ارزشمند که برای سومین سال متوالی در کارنامه روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان ثبت شد بدون شک ماحصل مدیریت کارآمد، فعالیت گروهی و مشارکت تمامی اعضا خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان بوده است.  

 

در سال ۱۴۰۱ فعالیت‌های اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان براساس برنامه عملیاتی تدوین شده انجام پذیرفت لذا ضمن شناخت و درک وضع موجود تلاش شد تا در راستای انطباق وظایف با آیین نامه‌ها، خدماتی متمایز ارائه و حوزه‌ای پویا، پاسخگو و مورد اعتماد ایجاد شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان