تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 34135

ارائه اطلاعات لازم درخصوص پاداش ۲۰=۱در سلسله نشست های میز خدمت شرکت توزیع برق اصفهان

ارائه اطلاعات لازم درخصوص پاداش ۲۰=۱در سلسله نشست های میز خدمت شرکت توزیع برق اصفهان

یک سلسله نشست های میز خدمت در تابستانهای گذشته و در تابستان اخیر توسط شرکت توزیع برق اصفهان در مناطق مختلف اصفهان در حال انجام بوده است . به گزارش دنیای اسرار: این شرکت در خصوص استقرار میز خدمت در مناطق مختلف از جمله در محل اقامه نماز سیاسی _ عبادی جمعه با حضور سرپرست

Print Friendly, PDF & Email

یک سلسله نشست های میز خدمت در تابستانهای گذشته و در تابستان اخیر توسط شرکت توزیع برق اصفهان در مناطق مختلف اصفهان در حال انجام بوده است .

به گزارش دنیای اسرار: این شرکت در خصوص استقرار میز خدمت در مناطق مختلف از جمله در محل اقامه نماز سیاسی _ عبادی جمعه با حضور سرپرست دفتر روابط عمومی و کارشناس تکریم ارباب رجوع این دفتر در نماز جمعه اصفهان و روسای خدمات مشترکین در آدینه های گذشته اقدامات لازم را انجام دادند .

در این جمعه نیز مدیر برق منطقه ۲ و کارشناسان مدیریت مصرف برق منطقه و تکریم ارباب رجوع امروز را در خدمت نماز گذاران نماز جمعه ملک شهر بودند و به سوالات ایشان به صورت رو در رو پاسخ دادند .

در این برنامه در خصوص پاداش ۲۰=۱ نیز به مردم اطلاعات لازم ارائه شد.

گفتنی است : شرکت توزیع برق اصفهان سالهاست که خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مردم قرار داده است و حضور همکاران به صورت چهره به چهره برای آشنایی و اطلاع رسانی هر چه بیشتر به مردم با شیوه های خدمت رسانی به صورت گسترده و غیر حضوری و نهادینه نمودن فرهنگ مدیریت مصرف و کاهش هزینه های سبد خانوارها با درست مصرف نمودن انرژی برق بوده است.

ظ

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان