تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 34255

اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت

اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان: اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات اعزام ۷۸۰۰ زائر سرزمین وحی در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:ابوذر ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان عملیات اعزام

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان:
اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات اعزام ۷۸۰۰ زائر سرزمین وحی در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:ابوذر ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان عملیات اعزام زائرین خانه خدا از فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: در عملیات رفت حجاج امسال که از تاریخ هشتم خرداد ماه آغاز و صبح امروز بیست و دوم خرداد ماه به پایان رسید، تعداد ۷۸۰۰ زائر با ۳۳ پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: طی این عملیات تعداد ۵۵ کاروان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با ۱۹ پرواز به مقصد مدینه و ۱۴ پرواز به مقصد جده اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به شروع عملیات بازگشت حجاج به اصفهان از تاریخ هفدهم تیرماه بیان کرد: طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر، زائرین خانه خدا با ۳۳ پرواز و تا تاریخ بیست و چهارم تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی خواهند شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه عوامل اجرایی خدمت رسان به زائران در طول پروازهای رفت اظهار کرد: از امروز به دنبال برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم جهت استقبال از حجاج محترم در عملیات برگشت و فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت مستقبلین گرامی هستیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان