تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 34378

گاز؛ مهم‌ترین عامل اشتغال‌زایی و تولید

گاز؛ مهم‌ترین عامل اشتغال‌زایی و تولید

    مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گاز مهم‌ترین عامل اشتغال‌زایی و تولید است و در مهار تورم و رشد تولید نقش زیربنایی دارد.   به گزارش دنیای اسرار:؛ ابوالقاسم عسکری، در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به این‌که رهبر انقلاب همواره تاکید فراوانی

Print Friendly, PDF & Email

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گاز مهم‌ترین عامل اشتغال‌زایی و تولید است و در مهار تورم و رشد تولید نقش زیربنایی دارد.

 

به گزارش دنیای اسرار:؛ ابوالقاسم عسکری، در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به این‌که رهبر انقلاب همواره تاکید فراوانی بر موضوع تولید داشته و در سال جدید نیز این موضوع مورد توجه ویژه ایشان قرار گرفته، گفت: گاز مهم‌ترین عامل اشتغال‌زایی و تولید است و در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ میلیارد مترمکعب در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی توزیع خواهد شد.

 

وی، بیان داشت: در بخش گازرسانی به صنایع،۵۰۰ واحد صنعتی جدید طی سالجاری از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد و این مهم در توسعه تولید در سطح استان بسیار موثر خواهد بود.

 

عسکری افزود: استان اصفهان قطب بزرگ صنعتی کشور است و صنایعی همچون فولاد مبارکه، ذوب آهن، سیمان و نیروگاه‌ها از بزرگترین مصرف کننده های گاز طبیعی هستند و بیش از ۷۰ درصد گاز طبیعی در بخش صنعت و نیروگاهی استان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: در بخش توسعه شبکه طی سال جاری در صورت اخذ مجوزهای لازم حدود یک هزار کیلومتر خطوط گاز در شهرها و روستاها و صنایع استان را خواهیم داشت.

 

وی، با تاکید بر توسعه ظرفیت سازی برای صنایع و جایگزینی گاز بجای سوخت های فسیلی گفت: پیش بینی شده طی سال جاری ۱۲۰هزار متر مکعب بر ساعت گاز طبیعی، در بخش صنعت جایگزین سوخت های مایع و فسیلی گردد که این امرعلاوه بر توسعه بخش تولید و صنعت در کاهش آلودگی محیط زیست نیز بسیار موثر است.

 

عسکری، بیان داشت: در حوزه اشتراک پذیری، واگذاری۱۴هزار و ۳۲۰ انشعاب جدید در سال جاری مصوب گردیده، همچنین پیش بینی شده ۵۳ هزار و ۵۰۰ مشترک به تعداد مشترکین گاز استان اضافه گردد که از این میزان ۴۶هزار و ۲۰۰ مشترک شهری،  ۶ هزار و ۸۰۰ مشترک روستایی و ۵۰۰ مشترک نیز مربوط به بخش صنعت خواهد بود.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: باید زمینه‌های لازم برای حضور و مشارکت فعال سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در استان را فراهم و تسهیل کرد و گاز یکی از زیرساخت های مهم برای توسعه سرمایه گذاری است.

 

وی، با اشاره به اهمیت گاز در افزایش تولید و در تحقق شعار سال، ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شرکت گاز استان در عبور از فصل سرما و استمرار جریان گاز، گفت: خوشبختانه با تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه، بحران کمبود گاز در سال گذشته بخوبی مدیریت شد و توانستیم بدون قطعی گاز زمستان را سپری کنیم.

 

عسکری، در ادامه، اظهار داشت: امیدواریم در سال۱۴۰۲ در زمینه خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان همانند سال های گذشته موفق بوده و با کار و پشتکار مضاعف شما همکاران، این شرکت به اهداف خود در زمینه تامین رفاه و رضایت تمامی مشترکین خود از طریق توسعه شبکه گازرسانی بویژه در راستای افزایش تولید و اشتغال دست یابیم.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان