تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 34676

تسریع در تکمیل پروژه‌های امسال راه و ییاستان اصفهان

تسریع در تکمیل پروژه‌های امسال راه و ییاستان اصفهان

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ تسریع در تکمیل پروژه‌های امسال راه و ییاستان اصفهان رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های بعمل آمده برای تامین اعتبار پروژه‌های اولویت دار

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛
تسریع در تکمیل پروژه‌های امسال راه و ییاستان اصفهان

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های بعمل آمده برای تامین اعتبار پروژه‌های اولویت دار بخش حمل و نقل، عمران شهری و شهرسازی استان اصفهان، تکمیل پروژه های امسال این اداره‌کل با سرعت بیشتری پیش می‌رود.
به گزارش  دنیای اسرار: در نشست مشترک رامین یعقوبی مدیرکل دفتر بودجه وزارت راه و شهرسازی و مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، پروژه‌های اولویت دار بخش حمل و نقل، عمران شهری و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و درخصوص تامین اعتبار مورد نیاز برنامه‌ریزی لازم بعمل آمد.

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این خصوص اظهار کرد: نگاه ویژه به پروژه‌های زیر بنایی استان اصفهان به لحاظ قرارگیری در مرکز حمل و نقل کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده لذا تامین اعتبار برای تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا مورد توجه خاص وزارت راه و شهرسازی است.

وی گفت: پروژه‌های مصوب در دور اول سفر رییس جمهور به استان اصفهان تامین اعتبار شده و در سال جاری نیز پروژه‌های مصوب بر اساس اولویت بندی تامین اعتبار می‌شود.

سینایی بیان کرد: پرداخت دیون پیمانکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای و علی الخصوص پیمانکاران ساخت راه‌های روستا در سال ۱۴۰۲ متناسب با تخصیص‌های ابلاغی انجام می‌پذیردی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان