تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 34678

بازگشت اراضی ملی۳۹۰ میلیارد ریالی شاهین شهر و میمه به بیت المال

بازگشت اراضی ملی۳۹۰ میلیارد ریالی شاهین شهر و میمه به بیت المال

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبرداد؛ بازگشت اراضی ملی۳۹۰ میلیارد ریالی شاهین شهر و میمه به بیت المال فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از اجرای حکم قطعی قضایی و رفع تصرف کامل اراضی ملی شهرستان شاهین شهر و میمه به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبرداد؛
بازگشت اراضی ملی۳۹۰ میلیارد ریالی شاهین شهر و میمه به بیت المال
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از اجرای حکم قطعی قضایی و رفع تصرف کامل اراضی ملی شهرستان شاهین شهر و میمه به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: در پی دست درازی متصرفان به اراضی ملی شهرستان شاهین شهر و میمه، با اقدامات معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و همکاری اداره راه و شهرسازی این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل و رای قضایی به نفع دولت اخذ شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت حکم قضایی، اراضی ملی به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال ضمن قلع و قمع مستحدثات و خلع ید رفع تصرف کامل شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه این اقدام به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی انجام شده است، گفت: با اجرای این احکام در مجموع ۳۸ هزار و ۸۵۹ مترمربع از زمین‌های ملی و دولتی شهرستان شاهین شهر و میمه رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی، محکومیت کیفری، قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان درپی ندارد.

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود، گفت: با پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاطت اراضی استان اصفهان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی استان تنگ شده است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی به منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال بوده و مردم عزیز استان اصفهان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با این شماره به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان