تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر : 34801

تاکید سفیر تاجیکستان بر مشترکات فرهنگی با ایران

تاکید سفیر تاجیکستان بر مشترکات فرهنگی با ایران

مظفر محمدی، رایزن فرهنگی تاجیکستان در ایران:رابطه ایران و تاجیکستان همچون برادر خونی،جدا شدنی نیست و ما خود را بدون ایران تصور نمی کنیم . به گزارش دنیای اسرار:وی به سفر اول رئیس جمهور ایران به تاجیکستان در اوایل انتخاب ایشان خبر داد و گفت: بزودی سفر دوم رئیس جمهوری ایران را به تاجیکستان خواهیم

Print Friendly, PDF & Email

مظفر محمدی، رایزن فرهنگی تاجیکستان در ایران:رابطه ایران و تاجیکستان همچون برادر خونی،جدا شدنی نیست و ما خود را بدون ایران تصور نمی کنیم .

به گزارش دنیای اسرار:وی به سفر اول رئیس جمهور ایران به تاجیکستان در اوایل انتخاب ایشان خبر داد و گفت: بزودی سفر دوم رئیس جمهوری ایران را به تاجیکستان خواهیم داشت.
رایزن فرهنگی تاجیکستان گفت: اقوام ایرانی آفرینندگان دانش، آفرینندگان خرد و علم هستند و من افتخار دارم که تاجیکستان با ایران دوست و برادر است .
سید عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نیز در پاسخ به گفته های رایزن فرهنگی تاجیکستان در ایران گفت: تعبیر گوشت و ناخن از سوی رایزن فرهنگی تاجیکستان در باب نزدیکی ایرانی ها و تاجیکی ها و عدم جدا پذیر این دو کشور، تعبیر زیبایی بود .
وی گفت: روابط دو کشور به شکل ایده آلی در حال گسترش است و از دانشگاه اصفهان خواستاریم که تبادلات فرهنگی و علمی خود را با تاجیکستان گسترش دهد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان