تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
کد خبر : 34866

حجاب و عفاف برای تمامی آحاد جامعه امنیت آفرین است 

حجاب و عفاف برای تمامی آحاد جامعه امنیت آفرین است 

فرمانده انتظامی استان حجاب و عفاف را برای تمامی آحاد جامعه امنیت آفرین دانست و آن را مقاوم ترین سنگر در برابر توطئه استعمارگران برای تسلط بر کشور عنوان کرد. به گزارش دنیای اسرار، سردار” حمید علینقیان پور” فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی روز عفاف و حجاب را گرامی داشت. در متن این پیام

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان حجاب و عفاف را برای تمامی آحاد جامعه امنیت آفرین دانست و آن را مقاوم ترین سنگر در برابر توطئه استعمارگران برای تسلط بر کشور عنوان کرد.

به گزارش دنیای اسرار، سردار” حمید علینقیان پور” فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی روز عفاف و حجاب را گرامی داشت. در متن این پیام آمده است:

« ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ شمسی جلوه ای از پایبندی و مقاومت مردم ایران برسر اعتقادات، ارزش ها، اصالت، هویت و میراث نیاکانشان است. بنابر اسناد موجود در چینین روزی بیش از هزار نفر از مردم مشهد مقدس که برای دفاع از حیثیت و عفت بانوان ایرانی در مسجد گوهر شاد و در حرم امن حضرت ثامن الحجج تحصن کرده بودند توسط مزدوران رضاخان به خاک و خون کشیده شدند و این روز در تاریخ پر از حماسه مردم بزرگ ایران جاودانه شد.

البته این واقعه پایان ماجرا نبود و رضاخان که پس از سفر به ترکیه علت پیشرفت و ترقی این کشور را بی حجابی و آزادی بی قید زنان تصور می کرد با حمایت اربابان غربی و روشنفکران غرب زده خود دستور داد تا به زور حجاب از سر بانون عفیفه ایران بردارند و به همین جهت نیز بسیاری از زنان عفیفه و پاکدامن در دوران کشف حجاب رضاخانی سال ها در خانه ماندند تا به دست پاسبان های رژیم نیفتند و حجاب از سرشان برداشته نشود. بسیاری از بانوانی هم که در این دوران برای حفظ چادرشان برابر زورگویی پاسبان ها مقاومت می کردند به شهادت رسیده و جانشان را پای ارزش ها و اعتقادات خود فدا کردند.

تاریخ نشان داد که کشف حجاب رضاخانی نه تنها پیشرفت و ترقی برای کشور به همراه نداشت بلکه زنان و مردان جوان را به سمت فساد و بی بند وباری و لااوبالی گری سوق داده و بیشتر مصرف کننده لوازم آرایش و لباس های غربی کرد و کم کم فرهنگ و سبک زندگی غربی را در خانواده های ایرانی رسوخ داد و روز بروز کشور ما به دولت های استعماری و سرمایه داران غربی وابسته تر شد.

سرانجام اما با مقاومت مردم قانون کشف حجاب رضاخان شکست خورد و زنان عفیفه ایران با حضورحماسی وپرصلابت خود درراهپیمایی های ابتدای انقلاب دودمان رژیم پهلوی را بر باد داده و به جهانیان ثابت کردند که حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است و امروز زنان ایرانی دوشادوش مردان در تمامی صحنه ها حضور می یابند و نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی و توسعه و امنیت کشور دارند. بی تردید حجاب و عفاف که هم امری فطری و هم فرمان خداوند بوده نه تنها برای بانوان بلکه برای تمامی آحاد جامعه امنیت آفرین است و مقاوم ترین سنگر در برابر توطئه استعمارگران برای تسلط بر کشور به شمار می آید.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه تاریخی ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴شمسی و همه مردان و زنان شهید راه حجاب و عفاف و ارزش های اصیل ایرانی – اسلامی و شهید غیرت “حمیدرضا الداغی ” تاکید می کنم که نیروهای انتظامی به عنوان خادمان مردم برابر وظایف شرعی و قانونی خود تا پای جان خود از حریم عفاف و حجاب حراست کرده و در این راه با هم افزایی سایر دستگاه ها و همکاری نهادهای مردمی از هیچ کوششی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دریغ نخواهد کرد. »

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان