تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 34882

فولاد مبارکه روی سختکوشی و تلاش مردم این خطه سرمایه‌گذاری کرده است

فولاد مبارکه روی سختکوشی و تلاش مردم این خطه سرمایه‌گذاری کرده است

مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ ساغند یزد: فولاد مبارکه روی سختکوشی و تلاش مردم این خطه سرمایه‌گذاری کرده است طیب نیامدیرعامل فولاد مبارکه گفت: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه بیش از آن که بر روی خاک این سرزمین باشد، روی سخت‌کوشی و تلاش مردم این خطه است و امیدواریم که این حضور

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ ساغند یزد:

فولاد مبارکه روی سختکوشی و تلاش مردم این خطه سرمایه‌گذاری کرده است

طیب نیامدیرعامل فولاد مبارکه گفت: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه بیش از آن که بر روی خاک این سرزمین باشد، روی سخت‌کوشی و تلاش مردم این خطه است و امیدواریم که این حضور سرآغاز تحولات جدی باشد.

 

به گزارش  دنیای اسرار: محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان گفت: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه بیش از آن که بر روی خاک این سرزمین باشد، روی سخت‌کوشی و تلاش مردم این خطه است و امیدواریم که این حضور سرآغاز تحولات جدی باشد. فولاد مبارکه متعلق به جای‌جای میهن اسلامی، افتخار هر ایرانی و به وسعت ایران است. امروز در سرزمینی هستیم که به نام سردار دل‌ها، سردار حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده و این حضور قطعاً مایه برکت خواهد بود.

 

طیب‌نیا تاکید کرد: تولید فولاد همتراز با پیشرفت‌های تکنولوژیک کشور است و امیدواریم بتوانیم در تولید فولاد افتخارآفرینی‌ کنیم. با توسعه‌های انجام‌شده به لحاظ ذخایر سنگ آهن با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، بنابراین می‌طلبد که در حوزه اکتشاف، استخراج معادن عمیق، کم‌عیار و هماتیتی، سرمایه‌گذاری جدی انجام گیرد که فولاد مبارکه سعی داشته در این حوزه پیشتاز باشد و فرصت فراهم‌شده برای اکتشاف و استخراج معادن سنگ آهن قابل تقدیر است.

 

وی افزود: امروز فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در ساغند اردکان، اشتغال‌آفرینی مستقیم و غیرمستقیم برای صدها نفر ایجاد می‌کند و فعالیت پررنگی در این منطقه را آغاز خواهد کرد که البته از گذشته این سرمایه‌گذاری‌ها وجود داشته و ادامه خواهد داشت. فولاد مبارکه در هر نقطه‌ای که حضور پیدا کرده موفق بوده و امیدواریم که در این منطقه نیز با کمک مسئولین، مردم این سرزمین را منتفع کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان