تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 34945

رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی عزاداران امام حسین (ع)

رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی عزاداران امام حسین (ع)

  به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهران نصر معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق اصفهان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین ( ع ) بر لزوم رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از برق توسط برگزارکنندگان مراسم مذهبی تاکید و تصریح کرد : متولیان و بانیان مراسم مذهبی باید به موارد ایمنی که

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهران نصر معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق اصفهان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین ( ع ) بر لزوم رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از برق توسط برگزارکنندگان مراسم مذهبی تاکید و تصریح کرد : متولیان و بانیان مراسم مذهبی باید به موارد ایمنی که تامین کننده امنیت و سلامت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) توجه ویژه ای داشته باشند.

وی از برگزارکنندگان مراسم عزاداری و مسئولان هیات، تکایا و ایستگاه های توزیع نذورات درخواست کرد به منظور حفظ امنیت عزاداران حسینی و جلوگیری از بروز حادثه، رعایت نکات ایمنی در تامین برق محل های برگزاری مراسم را جدی بگیرند.

⚡️وی ابراز داشت : عزاداران در هنگام حمل پرچم ها باید ، حتما به تاسیسات و شبکه ‌های برق در خیابان‌ها توجه کنند و مراقب باشند که وارد حریم شبکه های برق نشوند .

مهندس نصر خاطر نشان کرد : نصب پرچم ، پلاکارد و تبلیغات برروی پایه های مرتبط با شبکه برق به طور قطع ناایمن است و باید هیاتها توجه کنند و شرایط را ناایمن نکنند ، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هر نحو، عدم استفاده از روش‌های غیر فنی در تامین برق نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارکرد :هیاتها باید در هنگام بهره‌گیری از انشعاب برق حتما از سیم و کابل و پریزهای استاندارد استفاده کرده و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه دارند.

مهندس نصر تصریح کرد: از افرادی که تا به امروز برای دریافت انشعاب موقت اقدام نکرده اند درخواست می شود با تماس با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ به اخذ انشعاب موقت ایمن و قانونی اقدام کنند .

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان