تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 35001

۱۸۷ مصوبه برآیند جلسات امسال کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان

۱۸۷ مصوبه برآیند جلسات امسال کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ ۱۸۷ مصوبه برآیند جلسات امسال کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: : امسال تا کنون ۳۷ جلسه کمیسیون ماده ۵ در استان اصفهان برگزار شده است و برآیند این جلسات ۱۸۷ مصوبه در

Print Friendly, PDF & Email

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

۱۸۷ مصوبه برآیند جلسات امسال کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: : امسال تا کنون ۳۷ جلسه کمیسیون ماده ۵ در استان اصفهان برگزار شده است و برآیند این جلسات ۱۸۷ مصوبه در راستای حل مشکلات کلان شهری و بهبود زیست شهری بوده است.

به گزارش دنیای اسرار:محمد بناییان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان  در خصوص حیطه وظایف و مسئولیت‌های این معاونت اظهار کرد: معاونت شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان راهبری و نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری (مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران) و طرح‌های شهرسازی و معماری و عمران شهری و همچنین راهبری و نظارت بر تهیه و اجرای طرح‌های توسعه و عمران، مجموعه‌ها و جامعه شهری، طرح‌های تفصیلی، طرح‌های معماری و شهری، شهرک‌ها و شهرهای جدید را بر عهده دارد.

 

وی افزود: راهبری و نظارت بر اجرای آئین نامه‌های مربوط به بررسی و تصویب طرح‌های توسعه عمران محلی وناحیه ای، منطقه ای و ملی مقررات شهرسازی و معماری کشور، راهبری دبیرخانه‌های کمیسیون‌های تخصصی مسکن و شهرسازی و کمیسیون ماده ۵ در استان و راهبری و نظارت بر طرحهای مطالعاتی و تحقیقاتی در سطوح محلی نیز از دیگر مسئولیت‌های این معاونت است.

 

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: نظارت بر تنظیم قرارداد با مهندسین مشاور به منظور تهیه طرحهای توسعه و عمران (جامع) ناحیه، طرح‌های ویژه، طراحی شهری و معماری، مطالعاتی و تحقیقاتی، شرکت درکمیسیون‌ها، کمیته‌ها، شوراهای مربوطه حسب قوانین و آئین نامه های موضوعه و راهبری و نظارت بر تهیه و تنظیم برنامه‌های میان مدت و کوتاه مدت واحدهای تابعه و ارزیابی میزان تحقق برنامه‌های مذکور نیز توسط این معاونت انجام می‌شود.

 

وی گفت: از دیگر مسئولیت‌های معاونت شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان می‌توان به همکاری و هماهنگی با سایر دستگاههای ذیربط استانی در راستای وظایف مرتبط با بخش شهرسازی ومعماری، راهبری و نظارت بر کلیه امور مربوط به بخش شهرسازی ومعماری در استان و همکاری و مشارکت با معاونت شهرسازی و معماری حوزه ستادی در زمینه تهیه و تنظیم لوایح، قوانین و ضوابط و استانداردهای شهرسازی و اجرای سایر امور محوله اشاره کرد.

 

بناییان عنوان کرد: امسال تا کنون ۳۷ جلسه کمیسیون ماده ۵ در استان اصفهان برگزار شده است و برآیند این جلسات ۱۸۷ مصوبه در راستای حل مشکلات کلان شهری و بهبود زیست شهری بوده است.

 

وی اظهار کرد: در سالجاری براساس برنامه ریزی‌های بعمل آمده و به منظور تسریع دررفع مشکلات شهری، سعی شده تا جلسات کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده پنج با فاصله زمانی نزدیکتری نسبت به قبل برگزار شود.

 

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امسال تا کنون تعداد چهار جلسه کارگروه امور زیربنایی در استان برگزار شده که در مجموع ۲۳۶ طرح و برنامه در آن به تصویب رسیده است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان