تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 3501

واژگونی پراید در محور دماوند فیروزکوه۴مصدوم ویک فوتی بر جای گذاشت

واژگونی پراید در محور دماوند فیروزکوه۴مصدوم ویک فوتی بر جای گذاشت

پایگاه خبری دنیای اسرار دماوند- رئیس اورژانس دماوند گفت: واژگونی پراید در محور دماوند فیروزکوه ۴ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، عبدالرحمان رزمگه صبح دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۵:۵۳ بامداد امروز در محور دماوند

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

دماوند- رئیس اورژانس دماوند گفت: واژگونی پراید در محور دماوند فیروزکوه ۴ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، عبدالرحمان رزمگه صبح دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۵:۵۳ بامداد امروز در محور دماوند فیروزکوه محدوده دوراهی «آرو» رخ داده است.

رزمگه در ادامه در تشریح این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی پراید در محور دماوند فیروزکوه در حال حرکت بود که در محدوده دوراهی «آرو» به همراه ۵ سرنشین دچار واژگونی می شود.

وی با اشاره به اینکه پس از اطلاع این حادثه به سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله ماموران عملیاتی اورژانس در محل حادثه حاضر می شوند افزود: به محض حضور ماموران مشاهده شد که ۴ نفر از سرنشینان این خودرو مجروح و یک نفر فوت شده است.

رئیس اورژانس دماوند بیان داشت: ۲ نفر از مصدومین از ناحیه سر دچار آسیب شده بودند و یک مصدوم نیزجراحاتی از ناحیه کمر و دست داشت که تحت درمان پزشکی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه عوامل امدادی اورژانس در تمام اوقات آماده به خدمت رسانی هستند گفت: در صورت بروز حادثه و مخصوصا حادثه ای که مصدومین دچار شکستگی می شونداز حرکت های غیر اصولی مصدومین جلوگیری شود و فورا به نیروهایاورژانس اطلاع داده شود چرا که خدایی نکرده در صورت یک حرکت اشتباه و غیر اصولی ممکن است فرد مجروح تا پایان عمر دچار ضایعه نخاعی حرکتی شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان