تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 3507

آموزش و پرورش فصل مشترک حاکمیت و ملت است

آموزش و پرورش فصل مشترک حاکمیت و ملت است

پایگاه خبری دنیای اسرار بیرجند- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، آموزش و پرورش را فصل مشترک بین حاکمیت و ملت دانست و گفت: این سازمان در همه لایه ها حضور دارد و متعلق به همه مردم است. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، علی اصغر موسوی کیا صبح دوشنبه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

بیرجند- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، آموزش و پرورش را فصل مشترک بین حاکمیت و ملت دانست و گفت: این سازمان در همه لایه ها حضور دارد و متعلق به همه مردم است.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، علی اصغر موسوی کیا صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: در این مقطع تاریخی که نیاز وافر به ازدواج و اشتغال است باید این سیره علوی را در جامعه گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین واژه تربیت جایگزین تعلیم شده است، بیان کرد: این سند نقشه راه را روشن کرده و در همین راستا در کنار آموزش های رسمی برنامه های متعددی در ادارات فرهنگی، هنری، قرآن و عترت و پرورشی اجرا می شود.

شرکت ۹۵ درصد کارکنان فرهنگی در مسابقات قران و عترت

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول سال تحصیلی ۹۵ درصد همکاران فرهنگی در مسابقات قران و عترت شرکت کردند، عنوان داشت: تلاش می کنیم برابر با این سند علاوه بر رشد علمی و فناوری به بحث پرورش اجتماعی، سیاسی، دینی، اخلاقی و زیستی دانش آموزان نیز پرداخته شود.

موسوی کیا ادامه داد: به همین منظور در کنار برنامه های رسمی مجموعه آموزش و پرورش تشکل های مختلفی در مدرسه حضور دارند که سرامد این تشکل ها بسیج دانش آموزی است.

وی، اردوهای راهیان نور را یکی از اقدامات خوب و مؤثر بسیج دانش آموزی عنوان کرد و گفت: در این طرح دانش آموزان از شرقی ترین نقطه کشور به غربی ترین نقطه کشور اعزام و با دلاوری ها و شجاعت مردان دفاع مقدس آشنا می شوند که در گفتار و رفتار آن ها اثرات مثبت زیادی دارد.

فردای انقلاب در گرو تلاش امروز دانش آموزان است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در طول سنوات گذشته رتبه های خوبی تشکل های دانش آموزی استان کسب کرده اند، بیان داشت: تلاش می شود با تربیت جنبه های مختلف فردی دانش آموزان مدیران لایق و اثر بخش برای انقلاب اسلامی باشند و فردای انقلاب در گرو کار و تلاش این عزیزان است.

موسوی کیا، آموزش و پرورش را فصل مشترک بین حاکمیت و ملت دانست و افزود: آموزش و پرورش و شان و مقام خدایی دارد و امیدواریم بتوانیم در یک تعامل خوب با سایر دستگاه ها با هم افزایی و همفکری به وظیفه و رسالت خود که همان ارتقاء سطح فرهنگی و علمی جامعه است، عمل کنیم.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش در همه لایه ها حضور دارد و متعلق به همه مردم است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان