تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر : 35298

رفع موانع اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه

رفع موانع اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان مبارکه پیگیری شد؛ رفع موانع اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه در جلسه مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان مبارکه مصوبات لازم الاجرا در راستای پیش برد پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان اخذ شد. به گزارش دنیای اسرار؛ همزمان با

Print Friendly, PDF & Email

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان مبارکه پیگیری شد؛
رفع موانع اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه
در جلسه مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان مبارکه مصوبات لازم الاجرا در راستای پیش برد پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان اخذ شد.
به گزارش دنیای اسرار؛ همزمان با سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان مبارکه، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان با همراهی جمعی از معاونین و روسای ذیربط به این شهرستان عزیمت کردند.

بازدید از منطقه کارگاهی زیباشهر، تونل سیمان سپاهان، منطقه کارگاهی دیزیچه پروژه ادامه چهاربانده امام رضا (ع)، مسکن مهر دیزیچه، پل محله وینیچه و طرح نهضت ملی مسکن مبارکه همچنین ملاقات مردمی و حضور در شورای اداری مشترک استان و شهرستان بخش‌هایی از برنامه این سفر یک روزه در شهرستان مبارکه بود.

در طی این سفر از شهر جدید مجلسی بازدید میدانی بعمل آمد و ضمن بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی این شهر و مسائل و مشکلات موجود، جهت رفع موانع اجرایی راهکارهای عملی ارائه شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان مبارکه برگزار و در این جلسه پرونده فعالین اقتصادی شهرستان به صورت اختصاصی و همچنین پرونده عمومی شهرستان در حوزه تکمیل زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی بررسی و مواردی به تصویب رسید.

ملاقات مردمی نیز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان درفرمانداری شهرستان مبارکه و محل اجرای پروژه هایراه وشهرسازی انجام شد که ضمن دیدار و گفتگوی بدون واسطه با ۱۰ ها نفر از مردم این شهرستان مسائل و مشکلات آنان در حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان مبارکه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و در طی آن اهم موضوعات در حوزه‌های مختلف بررسی شد و مواردی نیز جهت اجرا و پیگیری آتی به تصویب رسید.

قاری‌قرآن در حاشیه این نشست در خصوص موارد مطرح شده اظهار کرد: در نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان مبارکه ۲۳ دستور کار در حوزه‌های راه، زیرساختی، خدمات رسانی و … بررسی شد و توانستیم مصوباتی را نیز در حوزه راه و شهرسازی اخذ کنیم.

وی افزود: مبحث تسریع و تکمیل پروژه خط دوم مبارکه- مجلسی – بروجن و آبرسانی و شبکه آب مسکن‌مهر شهر دیزیچه از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که مشکلات اجرایی آن با مشورت اعضا تعیین تکلیف شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: موضوع طرح نهضت ملی مسکن، اراضی مورد نیاز، الحاق اراضی به محدوده شهری در جلسات جداگانه‌ای بررسی و تصمیم‌گیری شد.

وی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه عنوان کرد: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در شهرهای مبارکه، زیباشهر، دیزیچه، طالخونچه و کرکوند ثبت نام کردند که از این تعداد پس از پالایش‌های لازم افزون بر ۹۰۰ نفر حائز شرایط فعال شناخته شدند.

قاری قرآن گفت: تاکنون ۱۵۱ نفر در شهر مبارکه واریز وجه داشته‌اند که به همین تعداد تخصیص زمین انجام شده و در مجموع برای ۶۳۲ واحد تخصیص زمین شده است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان