تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 35590

شرط تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر در طرح جوانی جمعیت تغییر یافت

شرط تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر در طرح جوانی جمعیت تغییر یافت

  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر برای بهره مندی از زمین یا واحد مسکونی در طرح جوانی جمعیت از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به ۲۴ مهر ۱۴۰۰ تغییر یافت. به گزارش دنیای اسرار:حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر برای بهره مندی از زمین یا واحد مسکونی در طرح جوانی جمعیت از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به ۲۴ مهر ۱۴۰۰ تغییر یافت.

به گزارش دنیای اسرار:حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان  در خصوص تغییر شرط تاریخ تولد برای واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر، اظهار کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: پیشتر اعلام شده بود که می‌بایست زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر متقاضیان این طرح، بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ (تاریخ ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) باشد، که این تاریخ اصلاح شده و به بعد از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ تغییر پیدا کرده است.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: خانوارهایی که فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متولد شده باشد اما دارای فرم”ج” قرمز بوده و یا مالکیت دارند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند و به عبارتی این خانواده‌ها می‌توانند صرفاً برای بار دوم از امکانات دولتی در این خصوص استفاده کنند اما فقط یکبار امکان استفاده از مزایای مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان