تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
کد خبر : 35694

حضور رییس اداره روابط عمومی مخابرات اصفهان در همایش پلیس و مدیران روابط‌ عمومی سازمانها

حضور رییس اداره روابط عمومی مخابرات اصفهان در همایش پلیس و مدیران روابط‌ عمومی سازمانها

  رییس روابط‌ عمومی مخابرات منطقه اصفهان در همایش هم اندیشی پلیس و مدیران روابط عمومی ارگانها و سازمان ها که در روز چهارشنبه _مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵_ و به میزبانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، حضور یافت.   به گزارش دنیای اسرار: در این نشست که در راستای هم افزایی و ارتقای تعاملات

Print Friendly, PDF & Email

 

رییس روابط‌ عمومی مخابرات منطقه اصفهان در همایش هم اندیشی پلیس و مدیران روابط عمومی ارگانها و سازمان ها که در روز چهارشنبه _مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵_ و به میزبانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، حضور یافت.

 

به گزارش دنیای اسرار: در این نشست که در راستای هم افزایی و ارتقای تعاملات بین سازمانی و درجهت پیشگیری و مهار جرائم و آسیب های اجتماعی برگزار شد، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، پس از بیان انواع جرم و بزه و دسته بندی جرائم، با اشاره به آماری از نرخ وقوع جرائم در سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته گفت: بحمدالله در بسیاری از این جرائم آمار کاهشی بوده است که این به لطف زحمات شبانه روزی نیروهای خدوم نیروی انتظامی و همراهی و هوشیاری مردم است.

سرهنگ کریمی افزود: مطمئناً در مسیر حفظ و افزایش امنیت در جامعه، پلیس به تنهایی نخواهد توانست این مسئولیت را به انجام برساند و نیازمند همکاری سایر سازمانها و نهادهاست و هدف این نشست هم اندیشی نیز شناسایی راههای تعامل بیشتر پلیس با سایر ارگانها و سازمانها در جهت پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح آگاهی مردم و قانون گرایی است.

 

ایشان در پایان از مدیران روابط عمومی سازمان های اصفهان خواست تا در این مسیر با مشخص سازی سرفصل های مشترک بین سازمانی و همچنین ارائه پیشنهادات و انتقادات بیش از پیش یاریگر نیروی انتظامی باشند.

گفتنی است؛ محمد جواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی و شهدای والامقام نیروی انتظامی و شهدای امنیت، با تاکید بر اهمیت وجود نعمت امنیت در جامعه، پیشگیری را یکی از راهبردهای اساسی در کنترل اجتماعی دانست که می بایست شامل مجموعه اقدامات و تدابیر غیر قهرآمیز باشد و با هدف افزایش سطح آگاهی های مردم و از بین بردن دلایل بزه صورت پذیرد و این محقق نخواهد شد مگر با تعریف و انجام وظایف تمامی نقش های دخیل در موضوع: نقش حاکمیت، نقش پلیس، نقش سازمانها و نهادها و نقش مردم.

 

برمکی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های موجود در سازمانها و همراهی آنها تحت مسئولیت های اجتماعی در فرهنگ سازی، آموزش و همچنین تولید محتوای هدفمند با رویکرد مخاطب شناسی و برقراری ارتباط مناسب با مخاطبین هدف، در راستای پیشگیری و مهار جرائم و آسیب های اجتماعی می‌تواند حائز اهمیت و کمک حال نیروی انتظامی باشد و مخابرات استان نیز درصورت نیاز آمادگی دارد به نوبه خود، در این زمینه ایفای نقش نماید.

 

در پایان این جلسه با جمع بندی مباحث و موضوعات مطروحه توسط کلیه افراد حاضر، بر تعامل بیش از پیش سازمانها، ادارات و شرکت ها با نیروی محترم انتظامی و پلیس تاکید شد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان