تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر : 35812

روز کودک فرصتی برای همگرایی دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان است

روز کودک فرصتی برای همگرایی دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: روز کودک فرصتی برای همگرایی دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان است نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روز کودک فرصتی برای همگرایی فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان و ارتقا سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه کودک است. به گزارش دنیای اسرار: سید امیر سامع در نطق پیش از

Print Friendly, PDF & Email

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

روز کودک فرصتی برای همگرایی دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روز کودک فرصتی برای همگرایی فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان و ارتقا سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه کودک است.

به گزارش دنیای اسرار: سید امیر سامع در نطق پیش از دستور صد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز روستا و عشایر اظهار کرد: بسیاری از علما و اندیشمندان فرزندان روستا هستند. نقشی که این قشر در چرخه اقتصاد حلال دارند و نقش آن‌ها در دوران‌های مختلف تاریخ کشور از استقلال و امنیت کشور به خصوص دفاع مقدس جای قدردانی دارد.

وی افزود: رسیدگی به آموزش‌های مهارتی روستائیان، پشتیبانی اقتصادی از آن‌ها، ایجاد و توسعه مسکن مناسب، توجه به هویت و طبیعت و بوم روستا و تامین مایحتاج و ایمنی آن‌ها وظیفه مسئولان است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: یاد و خاطره ایثارگری شهدا و جانبازان عرصه امنیت کشوردر مقابل متعرضین به جان و مال و امنیت مردم را گرامی می‌داریم و برای خدمت گزاران این عرصه آرزوی سلامتی داریم.

وی با گرامیداشت روز جهانی کودک بیان کرد: سربلندی و توفیق کودکان آرزوی ماست. این روز فرصتی است که به موضوع کودکان، نیازها و خواسته‌های این نسل توجه کنیم و زمینه‌ای برای همگرایی فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان و ارتقا سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه کودک است.

سامع خاطرنشان کرد: این روزها شاهد برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان هستیم که پس از چهار سال برگزار می‌شود. بیش از ۴۰ کشور در این جشنواره آثار خود را ارائه کرده‌اند و اتفاق خوب این دوره حضور پررنگ کودکان و نوجوانان به عنوان داور و خبرنگار است.

این مقام مسئول بیان کرد: رویدادهای شهری در نقاط مختلف شهر و محلات در جریان این جشنواره در حال برگزاری است، جشن‌هایی برپاست و دانش آموزان نیز در برنامه‌ها حضور دارند که قابل تقدیر است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان