تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کد خبر : 36165

تجلیل از مددجویان برتر کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان

تجلیل از مددجویان برتر کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان

با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛ تجلیل از مددجویان برتر کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان رئیس کمیته امداد در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعداهای درخشان، گفت: بیشترین آمار قبول‌شدگان کنکور سراسری امسال در دانشگاه‌های فرهنگیان بوده است. به گزارش دنیای اسرار، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد

Print Friendly, PDF & Email

با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛

تجلیل از مددجویان برتر کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان

رئیس کمیته امداد در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعداهای درخشان، گفت: بیشترین آمار قبول‌شدگان کنکور سراسری امسال در دانشگاه‌های فرهنگیان بوده است.
به گزارش دنیای اسرار، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه رتبه‌های برتر و نخبگان کمیته امداد، نور چشم ما هستند، اظهار کرد: قریب به اتفاق بزرگان علم و دانش از لحاظ معیشت خانوادگی مشکل داشته‌اند اما خود را به جایگاه‌های رفیع علمی رسانده‌اند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه استعداهای برتر، اول برای خود و دوم برای ما و ملت ایران امانت هستند، ادامه داد: ما نسبت به این امانت‌ها وظیفه داریم و باید بسترهای لازم برای ارتقای علمی آنان را فراهم کنیم.

بختیاری خطاب به نخبگان تحت حمایت، افزود: شما استعدادهای برتر برای خدا و قرب به حق حرکت کنید، شما باید به عنوان یک نخبه در حد اعلای علم قرار بگیرید و برای مردم با علم خود خدمت رسانی کنید.

وی در ادامه با اذعان به این موضوع که در دوره دفاع مقدس صنعت نظامی بسیار ضعیفی داشتیم، گفت: در حال حاضر با وجود نخبگان علمی ایران به لحاظ صنعت نظامی و استفاده کاربردی از این صنایع همچنین در زمینه انرژی هسته‌ای کارهای بزرگی انجام می‌شود و همه این اقدامات ماحصل علم‌آموزی و اتکا به نفس فرزندان میهن عزیزمان است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در کل کشور بیش از ۷۵۰۰ نخبه تحت حمایت این نهاد هستند، بیان داشت: کمیته امداد تا آنجا که نخبگان تصمیم به ادامه تحصیل داشته باشند، ایشان را حمایت می‌کند و به هر طیق ممکن، زمینه اشتغال آنان را فراهم می‌آورد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از برترین‌های کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان