تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
کد خبر : 36927

مدرسه خیرساز به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح خواهد شد

مدرسه خیرساز به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح خواهد شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: ۱۶ مدرسه خیرساز به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح خواهد شد مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آیین افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در روز پنجشنبه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

۱۶ مدرسه خیرساز به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح خواهد شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آیین افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

به گزارش دنیای اسرار :محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با روابط عمومی اظهار داشت: آیین افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این پروژه‌ها، به همت خیران نیک‌اندیش و با همراهی ویژهٔ مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و با مشارکت دولت سیزدهم به ثمر رسیده و آماده بهره‌برداری است.

 

ابراهیمی ضمن تمجید از تلاش‌های خیران مدرسه‌ساز و با اشاره به افتتاح مدارس شهرستان فریدونشهر در ۱۶ آذر ماه، افزود: اغلب این پروژه‌ها با مشارکت ۵۰ درصدی خیران و برخی دیگر نیز با مشارکت ۳۰ تا ۴۰ درصدی در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: این ۱۶ پروژه در مجموع بیش از ۲۷۰۰ متر زیربنا دارند و برای احداث آن‌ها بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و به همین میزان نیز از کمک‌های خیران تخصیص داده شده است.

 

وی ادامه داد: طی این آیین افتتاحیه، در مجموع ۳۴ کلاس درس به بهره‌برداری خواهد رسید که از این میان، دو مدرسه ۶ کلاسه، یک مدرسه ۳ کلاسه، شش مدرسه ۲ کلاسه و سایر پروژه‌ها یک کلاسه هستند.

 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، مدارس کانکسی و سنگی در بسیاری از روستاهای شهرستان فریدونشهر برچیده می‌شود تا دانش‌آموزان در فضایی امن و آرام به درس و تحصیل بپردازند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان