تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
کد خبر : 37328

اعلام آمادگی فولاد مبارکه در کنار اتاق بازرگانی ایران برای رفع مشکلات حوزه معدن و صنایع معدن

اعلام آمادگی فولاد مبارکه در کنار اتاق بازرگانی ایران برای رفع مشکلات حوزه معدن و صنایع معدن

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در نشست مشترک با کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اعلام کرد که این شرکت به‌عنوان یک شرکت توسعه‌محور در حال اجرای ۲۲۰ پروژه معدنی است. به گزارش دنیای اسرار:، طیب‌نیا با بیان اینکه کارفرمای خوب پیمانکار خوب می‌سازد گفت: بسیاری از پروژه‌های فولاد مبارکه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در نشست مشترک با کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اعلام کرد که این شرکت به‌عنوان یک شرکت توسعه‌محور در حال اجرای ۲۲۰ پروژه معدنی است.

به گزارش دنیای اسرار:، طیب‌نیا با بیان اینکه کارفرمای خوب پیمانکار خوب می‌سازد گفت: بسیاری از پروژه‌های فولاد مبارکه همچون نیروگاه سیکل ترکیبی را پیش از موعد اجرا کرده‌ایم. سال گذشته ۱۳۰۰ قطعه و در حال حاضر ۹۰ درصد قطعات و تجهیزات مورد نیاز فولاد مبارکه بومی‌سازی‌ شده است.
وی ادامه داد این شرکت در راستای توسعه زیست‌بوم نوآوری باز، سرمایه‌گذاری خطرپذیر در شرکت‌های دانش‌بنیان انجان داده و ۵ مرکز نوآوری در دانشگاه‌ها ایجاد کرده و از ۴۰۰ پایان‌نامه دانشگاهی حمایت کرده است.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همچنین گفت: فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات زیادی کرده و در همین راستا برای مناطق کم‌برخوردار سند پیشرفت و آبادانی مبتنی بر استعدادها، محدودیت‌ها و محرومیت‌ها تعریف کرده تا توانمندسازی در حوزه‌های کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی را محقق کند.
طیب‌نیا با اشاره به ظرفیت‌های کشور اظهار کرد: با توجه به داشتن بسیاری از منابع و ظرفیت‌های کشور، هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم و همه مشکلات با مدیریت مناسب قابل رفع است.
فولاد مبارکه در کنار کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران آمادگی کمک‌رسانی برای رفع مشکلات حوزه معدن و صنایع معدنی را دارد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان