تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 37420

پایان دادن به اختلاف 18 هزار زوج در مراکز مشاوره پليس اصفهان

پایان دادن به اختلاف 18 هزار زوج در مراکز مشاوره پليس اصفهان

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از حل و فصل اختلافات 18 هزار زوج توسط کارشناسان مشاوره اين فرماندهي طي 9 ماهه سال جاري خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “جهانگير کريمي ”  بيان کرد: يكي از معضلات و آسيب هاي اجتماعي که در کلانتري ها و دادگاه ها با آن روبرو هستيم اختلافات

Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از حل و فصل اختلافات 18 هزار زوج توسط کارشناسان مشاوره اين فرماندهي طي 9 ماهه سال جاري خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “جهانگير کريمي ”  بيان کرد: يكي از معضلات و آسيب هاي اجتماعي که در کلانتري ها و دادگاه ها با آن روبرو هستيم اختلافات خانوادگي و مشکلات به وجود آمده بين زوج ها است که به دنبال طلاق و جدايي از يکديگر هستند.
وي بيشترين موضوع مراجعه به واحدهاي مشاوره و مددکاري کلانتري ها و همچنين مرکز مشاوره آرامش پليس اصفهان را مربوط به درگيري و اختلاف بين زوجين عنوان کرد و افزود: علت 38 درصد از کل مراجعات به مرکز مشاوره آرامش و واحدهاي مشاوره کلانتري هاي اصفهان در 9 ماهه سال جاري اختلافات خانوادگي بوده است.
معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يک خبر خوب در خصوص جلوگيري از کشيده شدن زوج ها به دادگاه هاي خانواده و طلاق آنها از يکديگر داد و گفت: با تلاش کارشناسان مشاوران مستقر در واحدهاي مشاوره و مددکاري کلانتري ها و مرکز مشاوره آرامش پليس اصفهان طي مدت 9 ماهه سال جاري اختلافات خانوادگي 18 هزار زوج حل و فصل و به کانون گرم خانه بازگشتند.
سرهنگ کريمي با بيان اينکه بيشتر اين زوج ها داراي فرزند بودند و در صورت طلاق و جدايي آنان مشکلاتي از قبيل حضانت فرزند، چگونگي تحصيل و تربيت صحيح فرزند و همچنین آسیب های روحی و روانی آنان به وجود مي آمد گفت: مسلماً رفت و آمد اين افراد به دادگاه خانواده اختلافات را بيشتر مي كند و باعث بروز ناهنجاري ها شده و از طرفي پديده فرزندان طلاق نيز خود بستر و زمينه ساز به وجود آمدن آسيب ها و انحرافات اجتماعي در جامعه است.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه مشاوره بهترين راه براي حل و فصل مشکلات و اختلافات خانوادگي است گفت: مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با شماره تلفن های 21825630 و 096580 و همچنين تمامي واحدهاي مشاوره و مددکاري مستقر در کلانتري ها آماده ارائه مشاوره رايگان به شهروندان به خصوص خانواده ها هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان