تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر : 37566

افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد: افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی جهت خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح می شود.

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:
افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی جهت خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح می شود.

به گزارش دنیای اسرار:فرهاد رضایی در خصوص افتتاح مجموعه‌های ورزشی در دهه مبارک فجر اظهار داشت: آموزش و پرورش اصفهان در دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی را جهت خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای آماده‌سازی این ۱۸ پروژه در سطح استان اصفهان ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، بهبود ایمنی هنگام ورزش، جذابیت بیشتر فعالیت‌های ورزشی و علاقه‌مندی به درس تربیت‌بدنی را برای دانش‌آموزان را همراه خواهد داشت.

رضایی عنوان کرد: ۳ زمین چمن مصنوعی در ناحیه ۵ شهر اصفهان، منطقه امامزاده و شهرستان آران و بیدگل و بهره‌برداری از کف‌پوش روباز در شهرستان مبارکه و منطقه فولادشهر از جمله پروژه‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افتتاح ۱۳ کلاس درس تربیت‌بدنی، افزود: در شهرستان‌های مبارکه، فریدون‌شهر، فولادشهر، خوانسار، ناحیه ۳ شهر اصفهان و منطقه جرقویه سفلی نیز شاهد بهره‌برداری کلاس درس تربیت‌بدنی خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان