تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
کد خبر : 37597

تولید و پخش ،بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی درصداوسیمای استان اصفهان

تولید و پخش ،بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی درصداوسیمای استان اصفهان

صداو سیمای استان اصفهان ، تولید و پخش ،بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی را در دستور کار دارد و به تناوب در حال پخش هستند. به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند

Print Friendly, PDF & Email

صداو سیمای استان اصفهان ، تولید و پخش ،بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی را در دستور کار دارد و به تناوب در حال پخش هستند.
به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند گفت: در تلویزیون، رادیو،بخش های مختلف خبری رادیویی و تلویزیونی همچنین در فضای مجازی ،برنامه ریزی گسترده ای برای تولید و پخش برنامه های متنوع انتخاباتی در ساختارهای ترکیبی،میزگرد،گفت و گو ویژه انتخابات با حضور مردم ،کارشناسان و فعالان سیاسی شده است که عمده آنها با حضور خود مردم هستند.
یوسف افشارنیا افزود: در برنامه های میزگردی،مناظره ای و گفت و گومحورتلویزیونی،رادیویی و خبری ، امکان حضور همه سلایق سیاسی فراهم شده است تا بتوانند نماینده جریان های فکری و احزاب باشند و دیدگاه و نظر خود را بیان کنند.
وی ادامه داد: در استان اصفهان برای ۲۸ شهرستان در قالب ۱۵ حوزه انتخابیه ،۱۵ کانال تلویزیونی انتخاباتی ویژه همان حوزه پیش بینی شده است که به زودی راه اندازی می شود و تا قبل از تبلیغات رسمی نامزدها، درباره تمهیدات انتخاباتی برنامه دارند.
افشار نیا ادامه داد:تبلیغات نامزدهای اقلیت های دینی از جمله نماینده مسیحیان ارامنه اصفهان و جنوب ایران که یک حوزه انتخابیه در اصفهان دارند، کانال تلویزیونی انتخابات کشوری پیش بینی شده است. برای تبلیغات حوزه انتخابیه ارامنه اصفهان و جنوب ایران،پخش آزمایشی این کانال های محلی با پخش برنامه های ویژه انتخاباتی هر حوزه آغاز می شود و از آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخابی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی،برنامه معرفی نامزدهای هر حوزه انتخابیه را برعهده دارد .
مدیرکل صداو سیمای استان اصفهان افزود:همچنین در تلویزیون اینترنتی «تلوبیون » هم صفحه اختصاصی برای نامزدهای انتخابات ، پیش بینی شده که آنها می توانند تولید محتوای خودشان را در آن بارگذاری کنند.
افشارنیا اضافه کرد: برنامه های تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در رسانه ملی پیش بینی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان