تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
کد خبر : 37914

پیامک‌های جعلی ثبت نام یارانه همچنان قربانی می‌گیرد

پیامک‌های جعلی ثبت نام یارانه همچنان قربانی می‌گیرد

  رئیس پلیس فتا اصفهان در خصوص پیامک های جعلی و تبلیغات اغوا کننده در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان ” ثبت نام یارانه جدید معیشتی” که موجب سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب آنها می شود، به شهروندان هشدار داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “سيد مصطفي مرتضوي”  گفت: مجرمین و کلاهبرداران سایبری

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس پلیس فتا اصفهان در خصوص پیامک های جعلی و تبلیغات اغوا کننده در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان ” ثبت نام یارانه جدید معیشتی” که موجب سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب آنها می شود، به شهروندان هشدار داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “سيد مصطفي مرتضوي”  گفت: مجرمین و کلاهبرداران سایبری از هر موقعیتی سوء‌استفاده کرده و با فریب هم‌ وطنان، آنان را دام‌های خود گرفتار می‌کنند.

وی ادامه داد: اخیرا با توجه به واریز یارانه معیشتی، مجرمین سایبری با ارسال پیامکی مبنی بر ثبت نام جاماندگان یارانه معیشتی از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ مرتضوی افزود: در این ترفند بعد کلیک کاربران بر روی لینک موجود در متن پیامک، نرم‌افزاری بر روی گوشی آنان نصب گردیده و ضمن آلوده نمودن گوشی، اطلاعات بانکی افراد به سرقت برده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: کاربران اخبار و اطلاعات مربوط به واریز یارانه معیشتی از سوی سازمان هدف مند‌سازی یارانه‌ها را از طریق رسانه‌های ملی و رسمی کشور پیگیری نموده و به پیامک‌های جعلی به هیچ عنوان توجه نکنند.

رئیس پلیس فتا استان خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز با مراجعه به آدرس cyberpolice.gov.ir می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات مطلع شده و در صورت نیاز با شماره 096380 بصورت شبانه‌روزی می‌توانند با کارشناسان پلیس فتا در ارتباط باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان