تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 37989

افزایش یک ساعته سرویس دهی مترو از پنجم اسفندماه

افزایش یک ساعته سرویس دهی مترو از پنجم اسفندماه

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خبر داد: افزایش یک ساعته سرویس دهی مترو از پنجم اسفندماه مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، پایان زمان فعالیت مترو از پنجم اسفندماه از ساعت ۲۱:۰۰ به ۲۲:۰۰ تغییر می‌کند. به گزارش دنیای اسرار:هادی کریمی با اعلام این خبر گفت:

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خبر داد:
افزایش یک ساعته سرویس دهی مترو از پنجم اسفندماه
مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، پایان زمان فعالیت مترو از پنجم اسفندماه از ساعت ۲۱:۰۰ به ۲۲:۰۰ تغییر می‌کند.
به گزارش دنیای اسرار:هادی کریمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و تلاقی آن با روزهای پایانی سال و افزایش حضور شبانگاهی شهروندان در سطح شهر، شرکت مترو منطقه اصفهان نسبت به افزایش زمان فعالیت و سرویس‌دهی مترو از تاریخ پنجم اسفندماه سال جاری اقدام کرده است.
او افزود: در همین راستا، ساعت فعالیت مترو اصفهان از پنجم اسفند در روزهای عادی از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه و روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب با سر فاصله زمانی ۱۵ دقیقه است.
مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: این اقدام که پس از افزایش تعداد ایستگاه‌های فعال مترو در روزهای جمعه از ۹ ایستگاه به ۱۶ ایستگاه اجرایی شد، گام مؤثری در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب، بهینه و درخور به مردم اصفهان خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان