تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 38031

حضور مثال‌زدنی مردم پای صندوق‌های رای در بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان

حضور مثال‌زدنی مردم پای صندوق‌های رای در بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان

استاندار اصفهان مطرح کرد: حضور مثال‌زدنی مردم پای صندوق‌های رای در بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان استاندار اصفهان گفت: با توجه به فعالیت و حجم اخباری که در این دوره توسط کمیته اطلاع‌رسانی مخابره می‌شود و باری که اصحاب رسانه بر دوش خود دارند، روند اطلاع‌رسانی متفاوت بوده است. به گزارش دنیای اسرار:سیدرضا مرتضوی امروز

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان مطرح کرد:
حضور مثال‌زدنی مردم پای صندوق‌های رای در بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان
استاندار اصفهان گفت: با توجه به فعالیت و حجم اخباری که در این دوره توسط کمیته اطلاع‌رسانی مخابره می‌شود و باری که اصحاب رسانه بر دوش خود دارند، روند اطلاع‌رسانی متفاوت بوده است.

به گزارش دنیای اسرار:سیدرضا مرتضوی امروز _جمعه، یازدهم اسفند_ در جریان بازدید از کمیته‌های ستاد انتخابات استان اظهار کرد: روند برگزاری انتخابات تاکنون به خوبی پیش رفته و این حضور مثال‌زدنی در بسیاری از شهرستان‌های استان موجب شگفتی بوده است.

وی ادامه داد: با فرایند و فضایی که برای تبلیغات مهیا شد و معرفی در حوزه‌های انتخابیه و حتی فضای مجازی باعث شد که مردم نسبت به روند کار و توانمندی نامزدها یک نگاه آگاهانه پیدا کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه انتظار می‌رود که یک تصویر بسیار شورانگیز و حماسی در سطح استان و کشور را شاهد باشیم، گفت: با توجه به فعالیت و حجم اخباری که در این دوره توسط کمیته اطلاع‌رسانی مخابره می‌شود و باری که اصحاب رسانه بر دوش خود دارند، روند اطلاع‌رسانی متفاوت بوده است.

مرتضوی افزود: با بازدید اخبار و برگزاری جلسات مشخص شد که حجم داده‌ها بالا و ارتباط‌گیری مردم با این رویداد بزرگ متفاوت با دوره‌های گذشته بوده و البته بار اصلی آن بر دوش اصحاب رسانه است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان