تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 38124

در سال جاری؛ ۳۱۳۰مجوز چاه آب کشاورزی در اصفهان اصلاح شد/ مسدودسازی ۸۵۸حلقه چاه

در سال جاری؛  ۳۱۳۰مجوز چاه آب کشاورزی در اصفهان اصلاح شد/ مسدودسازی ۸۵۸حلقه چاه

در سال جاری؛ ۳۱۳۰مجوز چاه آب کشاورزی در اصفهان اصلاح شد/ مسدودسازی ۸۵۸حلقه چاه رییس گروه احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از اصلاح و تعدیل بیش از ۳هزار و ۱۳۰ پروانه بهره‌برداری چاه‌های مجاز کشاورزی استان در سال‌جاری خبر داد.   به گزارش دنیای اسرار:، ابوذر حنیف زاده با بیان

Print Friendly, PDF & Email

در سال جاری؛

۳۱۳۰مجوز چاه آب کشاورزی در اصفهان اصلاح شد/ مسدودسازی ۸۵۸حلقه چاه

رییس گروه احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از اصلاح و تعدیل بیش از ۳هزار و ۱۳۰ پروانه بهره‌برداری چاه‌های مجاز کشاورزی استان در سال‌جاری خبر داد.

 

به گزارش دنیای اسرار:، ابوذر حنیف زاده با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، سه هزار و ۱۳۰ پروانه بهره برداری چاه‌های مجاز کشاورزی اصلاح و تعدیل شدند، اظهار کرد: حجم آب صرفه جویی شده از محل اصلاح و تعدیل پروانه‌ها بیش از ۱۸۱ میلیون مترمکعب است.

 

وی تصریح کرد: مهمترین اقدام جهت مقابله با تداوم افت سطح آب زیرزمینی اجرای پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی است که توسط دفتر حفاظت منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اجرا و پیگیری می‌شود.

 

حنیف زاده خاطرنشان کرد: برای کنترل برداشت چاه‌های مجاز، ۲۵۰۰ ابزار اندازه گیری هوشمند روی چاه‌های بهره برداری در استان اصفهان نصب و بهره برداری شده است.

 

رئیس گروه احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان افزود: در راستای چاره‌اندیشی برای کنترل عملیات حفاری در استان، تجهیزات مکان‌یاب (GPS) روی همه دستگاه‌های حفاری استان نصب شده است و نظارت بر این دستگاه‌های حفاری به صورت مستمر انجام می‌شود.

 

به گفته وی، طی سال‌جاری ۸۵۸ حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهان پر و مسلوب المنفعه شده که حجم صرفه جویی شده از محل پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های غیرمجاز بیش از ۶ میلیون متر مکعب است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان