تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 4066

۳۵ آرایشگاه متخلف در اصفهان پلمپ شدند

۳۵ آرایشگاه متخلف در اصفهان پلمپ شدند

پایگاه خبری دنیای اسرار   ۳۵ آرایشگاه متخلف در اصفهان پلمپ شدند با اجرای طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی آرایشگاه های مردانه و زنانه در شهر اصفهان، تعداد ۳۵ واحد صنفی متخلف توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمپ شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

۳۵ آرایشگاه متخلف در اصفهان پلمپ شدند

با اجرای طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی آرایشگاه های مردانه و زنانه در شهر اصفهان، تعداد ۳۵ واحد صنفی متخلف توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد حسن اسماعیلی”  در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی آرایشگاه های مردانه و زنانه در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پیس امنیت عمومی استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی اظهار کرد: در این طرح از ۵۷۱ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در نهایت تعداد ۳۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه با حکم مقام قضائی پلمپ شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: همچنین در این طرح به  ۶۲ واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر و از متصدیان  ۱۱۵ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد.

سرهنگ اسماعیلی، با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس گفت:  از عموم شهروندان می خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان