تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 4419

بیان تضاد بین دو نسل در “ملودی های شکلاتی”

بیان تضاد بین دو نسل در “ملودی های شکلاتی”

پایگاه خبری دنیای اسرار: بیان تضاد بین دو نسل در “ملودی های شکلاتی”  کارگردان نمایش ملودی های شکلاتی گفت: این نمایش به معضلات اجتماعی می‌پردازد و به دنبال نشان دادن تضاد تفکرات دو نسل است. رادمهر کشانی درباره اجرای نمایش ملودی های شکلاتی اظهار داشت: این نمایش توسط استاد اکبر رادی بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس معاصر ایران

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار:

بیان تضاد بین دو نسل در ملودی های شکلاتی” 

کارگردان نمایش ملودی های شکلاتی گفت: این نمایش به معضلات اجتماعی می‌پردازد و به دنبال نشان دادن تضاد تفکرات دو نسل است.

رادمهر کشانی درباره اجرای نمایش ملودی های شکلاتی اظهار داشت: این نمایش توسط استاد اکبر رادی بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس معاصر ایران نوشته شده است. آثار وی به گونه‌ای است که هر کارگردان و گروهی قادر به اجرای آنها نیست.

وی افزود: در سال‌های گذشته ابتدا پدرم چند اثر از استاد رادی را در اصفهان اجرا کرد و من نیز در چند سال گذشته آثاری چون محاق و مرگ در پاییز را به روی صحنه برده ام.

کارگردان نمایش ملودی های شکلاتی ادامه داد: این نمایش به معضلات اجتماعی می‌پردازد و به دنبال نشان دادن تضاد تفکرات دو نسل است و در نهایت برای رفع ناهماهنگی‌ها و اختلافاتی که بین نسل ما و پدرانمان وجود دارد، راهکاری به مخاطبان ارائه می‌دهد.

کشانی با بیان اینکه این نمایش به شیوه رئالیسم به اجرا درمی‌آید، گفت: البته متن نمایش را دراماتورژی کرده و تغییراتی متناسب با فضای فعلی شهر اصفهان به آن داده‌ایم تا جنبه بومی‌‌تری به خود بگیرد و مخاطب با آن ارتباط بهتری برقرار کند.

وی تصریح کرد: این‌گونه نمایش‌ها به دلیل برخوردار بودن از فضای علمی و گسترده‌، تاریخ انقضا ندارد و به دلیل اینکه حرف بشر و حرف جامعه است می‌تواند در تمام دوران‌ها به نمایش درآید. نمایش ملودی های شکلاتی نیز از این پتانسیل برخوردار است و ما تنها تغییراتی در جهت به‌روز شدن در آن ایجاد کردیم و متن شاکله اصلی خود را حفظ کرده است.

کارگردان نمایش ملودی های شکلاتی در مورد دست‌اندرکاران این نمایش اظهار داشت: رسول هنرمند، جواد مدنی، عطیه فشانی و بنده از جمله بازیگران این نمایش هستیم و بهاره مهدوی (دستیار کارگردان)، حبیب نریمانی (گرافیست و طراح پوستر و بروشور)، زهرا قدوسی (عکاسی و ساخت تیزر)، پویا دستیار (عکاس صحنه) و پارسا دستیار (مدیر صحنه) عوامل اصلی آن هستند.

نمایش ملودی های شکلاتی به کارگردانی رادمهر کشانی از ۱۰ مهرماه تا ۴ آبان ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کوچک تالار هنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به روی صحنه می‌رود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان