تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
کد خبر : 4529

شهروند سالم، شهر سالم

شهروند سالم، شهر سالم

پایگاه خبری دنیای اسرار شهروند سالم، شهر سالم به گزارش دنیای اسرار: معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پردیس نمایشگاهی اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان گفت: پردیس نمایشگاهی در اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان در دو بخش سلامت و دنیای شگفت انگیز فیزیک برگزار شده است و فاز

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

شهروند سالم، شهر سالم

به گزارش دنیای اسرار: معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پردیس نمایشگاهی اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان گفت: پردیس نمایشگاهی در اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان در دو بخش سلامت و دنیای شگفت انگیز فیزیک برگزار شده است و فاز سوم این پردیس در حوزه پسماند با رویکرد پسماند و بازیافت آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مرتضی رشیدی افزود: یکی از دغدغه های جدی که همواره مدنظر مدیریت شهری بوده است، تحقق شعار شهروند سالم ، شهر سالم است که تا کنون ۱۶ خانه سلامت در سطح مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان و سپاهان شهر راه اندازی شده است.
معاون اجتماعی دسازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصفهان باید به شهر زیست پذیر تبدیل شود، افزود: زیست پذیری شهری بدان معنا است که شهری بسازیم تا شرایط زندگی برای تمام شهروندان اعم از کودکان و سالمندان را داشته باشد.
ریس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان نیز با اشاره به محوریت فعالیت اداره سلامت شهرداری اصفهان گفت: آموزش شهروندان نخستین محور است که از سوی مسئولان خانه های سلامت انجام می شود و با توجه به اینکه در هر منطقه اولویت های آموزشی متفاوت است، مسئولان با نیازسنجی به آموزش می پردازند.
فریناز تولاییان افزود: دومین محور برنامه ها، رویدادهای شهری است که بنا به مناسبت های مختلف در مکان های شهری و با همکاری سمن ها و خیریه های فعال در حوزه سلامت، بهزیستی، معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اتفاق می افتد.
تولاییان ادامه داد: محور سوم نیز پردیس های نمایشگاهی است که از خرداد ماه ۹۶ ساخت آن آغاز و در اوایل اردیبهشت ماه ۹۷ به پایان رسید.ساخت فاز دوم با عنوان دنیای شگفت انگیز فیزیک در روز هفتم اردیبهشت ماه ۹۷ با حضور شهردار اصفهان ، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدیران شهری افتتاح شد.

خبرنگار:شهره باقری
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان