کلانتری، ویترین نظام و نماینده حاکمیت است/ تاکید سردار “اشتری”بر برخورد مقتدرانه با اراذل اوباش/ اقدامات پلیس باعث افزایش امید در مردم شده است
به گزارش دنیای اسرار: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران کلانتری را ویترین نظام و نماینده حاکمیت توصیف کرد و گفت: کلانتری، ملجاء ، پناهگاه و امید اول و آخر مردم آسیب دیده است و باید با آنها که ولی نعمتان ما هستند بهترین برخورد را داشته و نگذاریم از این مکان نا امید بیرون



















