تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 32768

سردار سلامی: آرمان آزادی قدس درحال تبدیل شدن به یک واقعیت آشکار و در دسترس

سردار سلامی: آرمان آزادی قدس درحال تبدیل شدن به یک  واقعیت آشکار و در دسترس

به گزارش دنیای اسرار:سردار حاج حسین سلامی روز جمعه در مراسم راهپیمایی و بزرگداشت روز جهانی قدس در میدان امام (ره) اصفهان افزود: رژیم صهیونیستی با چند بحران بزرگ از جمله بحران در سیاست خارجی، آشفتگی های داخلی و بی ثباتی داخلی و اجتماعی، ناکارآمدی و ناتوانی مطلق دولت حاکم بر این رژیم مواجه است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سردار حاج حسین سلامی روز جمعه در مراسم راهپیمایی و بزرگداشت روز جهانی قدس در میدان امام (ره) اصفهان افزود: رژیم صهیونیستی با چند بحران بزرگ از جمله بحران در سیاست خارجی، آشفتگی های داخلی و بی ثباتی داخلی و اجتماعی، ناکارآمدی و ناتوانی مطلق دولت حاکم بر این رژیم مواجه است.

 

وی اظهار داشت: تمام قوایی که این رژیم تا به امروز داشته است تحلیل رفته و نمی تواند هزینه های سنگین بقای خود را بپردازد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: مهمتر این است که نهضت فلسطین جان تازه ای گرفته و کرانه باختری با دست‌های غیبی مسلح شده است که دیده نمی شوند و معمای امنیت برای این رژیم، هر روز پیچیده تر می شود.

 

وی با بیان اینکه، روزگاری او به فلسطینی ها حمله می کرد گفت: اما امروز از لبنان آتش بر سر صهیونیست‌ها می بارد و رژیم نمی تواند پاسخ بدهد حتی از سوریه به او حمله می شود و نمی داند کیست و نمی تواند پاسخ دهد.

 

سردار سلامی ادامه داد: از نوار غزه علیه او آتش گشوده می شود و دیگر فلاخن، تیردو کمان و سنگ نیست بلکه موشک هایی است که از سد گنبد آهنین عبور می کند، همه سامانه های ضد موشک را پشت سر می گذارد، بر نقطه ای که می خواهند اصابت می کند و انتقام شهیدان با دست‌های غیبی گرفته می شود.

 

وی با بیان اینکه قدس راه آزادی خود را پیموده است گفت: فلسطینی ها امروز با افق‌های بلند نگاهشان، خانه های غصب شده شان را می بینند و به سرزمینی که به آنها خوش آمد می گوید، لبخند می زنند.

 

وی گفت: از فاصله بهم پیوستن همه قدرت‌های شیطانی عالم و فریب خوردگان داخلی آنان در چند ماه قبل که برای شکست دادن ملت ایران، فروپاشی نظام مقدس اسلامی ما و تعبیر خواب‌های آشفته برای درهم شکستن اراده، امید و آرمان بزرگ این ملت و تلاش برای به خیابان کشاندن جوانان ما و قراردادن آن‌ها در مقابل نظام تا امروز که ضعف، از هم گسیختگی، افسردگی، پوسیدگی، شکست‌های آشکار و زوال عمر آن‌ها به وضوح دیده می شود فاصله زمانی اندکی گذشته است.

 

سردار سلامی یادآور شد: ملت بزرگ ایران به شکل معجزه آسایی در حمایت از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، به میدان آمدند، رویاهای باطل دشمن را ابطال کردند و با خیزش‌های عظیم اجتماعی نشان دادند که سرزمین ایران، قلب‌های ایرانیان و ذهن‌های جوانان این سرزمین جای نفوذ اندیشه های فاسد غرب نیست.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از آن زمان اقتدار ایران بزرگ دوباره شکوفا شد و ارتفاعی متقاوت از گذشته به خود گرفت.

 

وی افزود: نه تحریم دشمن توانست این ملت را به کُرنش وادار کند، نه فشارهای سیاسی بین المللی دشمنان توانست این ملت را در انزوای سیاسی قرار دهد و نه عملیات سنگین روانی و رسانه ای دشمن در فضای مجازی و حقیقی. هیچ کدام نتوانستند اراده، ایمان، شکوه مقاومت، روح فداکاری و احساس زیبای وفاداری را از این ملت بزرگ بگیرند.

 

سردار سلامی خطاب به مردم افزود: توطئه اخیر دشمن در چند ماه گذشته بسیار جدی بود و ما با آرایش جهانی قدرت مواجه بودیم. همه شیاطین از اروپا، آمریکا، مرتجعان عرب، رژیم صهیونیستی، مزدوران و فریب خوردگان داخلی و جریانات مرموز و ورشکستگان سیاسی با همه استعداد، ظرفیت و توان خود به میدان آمده بودند.

 

وی ادامه داد: آن‌ها به میدان آمده بودند تا شکوه این جمعیت بی انتها که امروز نشانه جدیدی از ابراز وفاداری خالصانه است را بشکنند اما به طرز معجزه آسایی با هدایت‌های ولی امر مسلمین و نایب امام زمان (عج) و حمایت‌ها و وفاداری‌های مردم باصفای ایران بزرگ، همه این نقشه ها و توطئه ها و خواب‌های پریشان خنثی و دشمن دوباره دچار یاس و سرخوردگی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر الهی که فرمود این‌ها استکبار می کنند روی زمین، کبر می ورزند و مکر شوم برای مسلمانان طراحی می کنند، اما مکر و توطئه شوم به اهلش بازخواهد گشت.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اکنون سیمای پریشان و آشفته همه دشمنانمان را می بینید و در مقابل آن ایران سرافراز را که امروز همانند خورشیدی در سپهر سیاست عالم می درخشد را هم می بینید که مردم و جوانان پرچم به دست آمده اند تا آمادگی خود را برای شکستن استخوان‌های دشمن اعلام کنند که این تصویر واقعی ایران است.

 

وی ادامه داد: به آمریکا نگاه کنید که از سیاست‌های منطقه اخراج شده و جایی برای قدرت نمایی، عرض اندام، نفوذ و سیطره سیاسی برایش باقی نمانده است و امروز متحدان دیروز آمریکا، تابعان، دنباله روان و پیروان سیاسی اش از او فاصله گرفتند.

 

سردار سلامی یادآور شد: به مکرون نگاه کنید که این روزها در حالیکه غرق مشکلات اساسی در کشور خود است در روزگاری نه چندان دور در کنار عناصر ضد انقلاب رجز براندازی نظام را می خواند ولی اکنون حتی از جمع آوری زباله های پایتخت کشورش هم مستاصل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اروپا دریافته است که تابعیت سیاسی آمریکا برای او جز گرفتاری، پریشانی و محروم ماندن از حیات درست چیز دیگری ندارد و می خواهد صیانت دلار را از بین ببرد.

 

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشورهای عربی گفت: به رژیم های عربی بنگرید که چگونه به آمریکا پشت کردند و از او فاصله گرفتند و تصاویر تمسخر آمیزی از رییس جمهور بزرگترین امپراطوری تاریخ منتشر می کنند.

 

سردار سلامی افزود: آمریکا در عراق نتوانست دولت سازی کند، در سوریه در گوشه ای بی تاثیرِ سیاسی باقی مانده است، در جنگ یمن نتوانست در برابر بر انصارالله کاری انجام دهد و سرانجام جنگ یمن مراحل پایانی خود را می گذراند.

 

وی ادامه داد: امروز حتی آمریکا نه اینکه نخواهد بلکه نمی تواند از رژیم صهیونیستی حمایت کند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اکنون رژیم صهیونیستی اذن ملاقات در کشور آمریکا با رییس جمهورش را ندارد و شکست‌های این رژیم، آنقدر آشکار است که انسجامشان را از هم گسیخته است.

 

وی با اشاره به فاصله گرفتن همسایگان اسراییل از او گفت: آن‌ها به نظام ما اقبال نشان دادند و جمهوری اسلامی که در نگاه دشمن باید منزوی می شد و مشروعیت بین‌المللی، نظامی و سیاسی او سلب می شد به منبع مشروعیت نظام‌های دیگر تبدیل شده است و همگان به این نتیجه رسیدند که باید واقعیت قدرت و حیات سیاسی جمهوری اسلامی را به عنوان نظام موثر در عرصه جهانی بپذیرند.

 

سردار سلامی افزود: این در حالیست که آن‌ها برای ما تحریم، انزوا، تعقیب نظامی،عملیات روانی و از هم گسستن امنیت قررداده بودند و خطوط فشار را از همه جهات به این کشور و ملت اعمال می کردند ولی ایران بزرگ از همه این ماجراها عبور کرد، اراده شمن را زیرپا گذاشت و موانع آن‌ها را در هم نوردید.

 

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهونیستی پوسیده و در حال زوال و به سقوط بسیار نزدیک شده است.

 

سردار سلامی تصریح کرد: امروز کفگیر سیاست رژیم صهیونیستی به ته دیگ خورده و صدها صهیونیست به میدان می آیند و در مقابل رژیم می ایستند. این پدیده نادری است و نشان می‌دهد تسلط رژیم بر مدیریت جامعه گسسته است.

 

وی با بیان اینکه امروز خیابان‌های تحت اشغال صهیونیست‌ها صحنه عظیم اعتراضات خیابانی شده است گفت: این نشان از فروپاشی این رژیم است و انزوای بین المللی آن کاملا هویداست زیرا هیچ مقامی به آن سرزمین سفر نمی کند و آن‌ها نیز به هیچ کشوری نمی توانند سفر کنند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان را مهد فرهنگ، دیانت، فقاهت، علم، هنر، صنعت و طلایه‌دار تمدن و فرهنگ اسلامی و ایرانی دانست و گفت: فرهنگ جهاد و شهادت، سرشت اساسی خلقت مردم این دیار است.

 

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.