تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 10008

دستگیری ۲۰۴ خریدار اموال مسروقه در اصفهان/ تشدید نظارت پلیس بر بازارهای هفتگی

دستگیری ۲۰۴ خریدار اموال مسروقه در اصفهان/ تشدید نظارت پلیس بر بازارهای هفتگی

دستگیری ۲۰۴ خریدار اموال مسروقه  در اصفهان/ تشدید نظارت پلیس بر بازارهای هفتگی فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲۰۴ مالخر اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با هدف کنترل چرخه سرقت خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سردار” مهدی معصوم بیگی” در حاشیه جلسه ملاقات مردمی در سامانه ۱۹۷ طی گفت و گویی با

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری ۲۰۴ خریدار اموال مسروقه  در اصفهان/ تشدید نظارت پلیس بر بازارهای هفتگی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲۰۴ مالخر اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با هدف کنترل چرخه سرقت خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سردار” مهدی معصوم بیگی” در حاشیه جلسه ملاقات مردمی در سامانه ۱۹۷ طی گفت و گویی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: یکی از حلقه های مهم چرخه سرقت افراد مالخر هستند که اگر بتوانیم این حلقه را از کار بیاندازیم موفقیت های بسیار زیادی را در کاهش وقوع جرم سرقت به دست خواهیم آورد.

وی افزود: اگر مالخری نباشد که اموال مسروقه را از سارقان خریداری کند مسلماً این افراد که بیشتر آن ها معتاد بوده و برای تامین هزینه مواد مصرفی خود دست به سرقت می زنند با مشکل مواجه شده و کمتر به این سمت می روند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، از برخوردویژه با مالخران در سال جدید خبر داد و گفت: ماموران پلیس، هم با کسانی که مالخری  می کنند برخورد خواهند کرد و هم با مغازه هایی که اموال سرقتی در آن ها کشف شوندرا با حکم مقام قضائی پلمپ و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل می آورند .

سردار معصوم بیگی از دستگیری ۲۰۴ مالخر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: در این خصوص ۷ طرح عملیاتی مبارزه با صنوف متخلف و خریداران اموال مسروقه اجرا شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سال گذشته ۶۷۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد که بخش عمده ای از این اموال در مخفیگاه های مالخران به دست آمده است.

وی به متصدیان مغازه های سمساری و خریداران کالاهای دست دوم در خصوص دقت در خریدهای خود هشدار داد و گفت: در صورتی که اموال مسروقه ای از مغازه ای کشف شود با متصدی آن واحد صنفی برابر قانون برخورد خواهد شد فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: متصدیان این گونه واحدها موظف هستند قبل از هرچیز از سرقتی بودن یا نبودن جنس دست دومی که می خرند مطلع شده و حتماً هویت فرد فروشنده، تاریخ و اصالت جنس خریداری شده را در دفتر مخصوصی ثبت کنند.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه برخی اموال دست دوم را در معابر و خیابان ها تحت عنوان بازارهای هفتگی به فروش می رسانند که ممکن است در بین آن ها اجناس سرقتی نیز وجود داشته باشد گفت: تشدید نظارت بر بازارهای هفتگی نیز یکی از برنامه های ویژه این فرماندهی در سال جدید خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.