تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر : 10014

حمایت باشگاه فوتبال سپاهان از ۴۰ یتیم اصفهانی

حمایت باشگاه فوتبال سپاهان از ۴۰ یتیم اصفهانی

در آستانه ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛ حمایت باشگاه فوتبال سپاهان از ۴۰ یتیم اصفهانی باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه ماه مبارک رمضان با پرداخت ماهیانه ۱۰ میلیون تومان، حمایت از ۴۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را بر عهده گرفت. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد

Print Friendly, PDF & Email

در آستانه ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

حمایت باشگاه فوتبال سپاهان از ۴۰ یتیم اصفهانی

باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه ماه مبارک رمضان با پرداخت ماهیانه ۱۰ میلیون تومان، حمایت از ۴۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را بر عهده گرفت.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری این نهاد و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در اسفندماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان با پرداخت ماهیانه ۱۰ میلیون تومان حمایت ۴۰ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را برعهده‌گرفته است.
وی افزود: سرانه دریافتی هر یک از این فرزندان از این محل ۲۵۰ هزار تومان در ماه است.
متین پور توجه به رسالت اجتماعی را از ویژگی‌های مثبت باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان دانست و گفت: این ورزشکاران نیکوکار در جریان سیلاب‌های اخیر نیز با کمیته امداد اصفهان همراه شدند و درآمد بلیت‌فروشی دیدار خود با تیم ذوب‌آهن را برای ارسال به مناطق سیل‌زده در اختیار این نهاد قراردادند.
وی بابیان اینکه ۱۷ هزار و ۳۳۹ فرزند یتیم و نیازمند اصفهانی از حمایت نیکوکاران و خیران در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین بهره‌مند هستند، گفت: بااین‌وجود هنوز هفت هزار و ۱۳۰ کودک نیازمند در استان اصفهان فاقد حامی هستند.
مدیر کل کمیته امداد اصفهان، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بزرگی برای کاستن از رنج‌ها و مشکلات نیازمندان و محرومان است و مردم نیکوکار استان بر اساس فرامین دینی و سنت‌های حسنه اجتماعی، در این ماه توجه ویژه‌ای به ایتام و فرزندان نیازمند دارند و امیدواریم در این ماه مبارک همه فرزندان نیازمند از حمایت حداقل یک نیکوکار بهره‌مند شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.