تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
کد خبر : 10163

رفتارهای نادرست با طبیعت عاملی بر افزایش مخاطرات طبیعی

رفتارهای نادرست با طبیعت عاملی بر افزایش مخاطرات طبیعی

در جلسه هماهنگی شورای مدیریت بحران استان مطرح شد؛ رفتارهای نادرست با طبیعت عاملی بر افزایش  مخاطرات طبیعی به گزارش دنیای اسراربه نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، در جلسه هماهنگی شورای مدیریت بحران استان که به ریاست منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری و با حضور کلیه اعضا

Print Friendly, PDF & Email

در جلسه هماهنگی شورای مدیریت بحران استان مطرح شد؛

رفتارهای نادرست با طبیعت عاملی بر افزایش  مخاطرات طبیعی

به گزارش دنیای اسراربه نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، در جلسه هماهنگی شورای مدیریت بحران استان که به ریاست منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری و با حضور کلیه اعضا و دستگاههای خدمت رسان برگزار شد داشتن رفتارهای نامناسب با طبیعت از جمله عوامل بروز خطرات طبیعی همچون سیل، زلزله ، نشست و فرونشست زمین عنوان شد.

در این جلسه که با حضور اساتید و صاحبنظران دانشگاهی در محل اداره کل راه وشهرسازی استان برگزار گردید بر ضرورت انجام مطالعات زمین شناسی مهندسی و آزمایشهای ژئوتکنیک در تمامی پروژه ها تاکید شد.

شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام جمع بندی این جلسه بیان داشت: خوشبختانه طرح خطرپذیری استان تهیهو مخاطرات احتمالی مشخص و اقدامات بایسته به دستگاهها اعلام شده و لازم است تاتمامی دستگاهها به مخاطرات حساس باشند و با کمک اساتید دانشگاهی نسبت به رفعمشکلات اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: توجه به مقوله پیشگیری بسیار حائز اهمیت است و در موارد بحران باید از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری گردد تا در زمان وقوع بحران با کمترین آسیب ها مواجه باشیم .

سید حسین خادم زاده رئیس اداره مدیریت بحران اداره کل راه وشهرسازی نیز در حاشیه برگزاری این جلسه گزارشی از کمیته تخصصی و نشست ها و فرونشست ها در سطح استان ارائه نمود و با  بررسی موارد خواست تا راهکارهای لازم توسط دستگاههای مربوطه ارائه و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.