تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
کد خبر : 10276

افزایش ۸۶ درصدی بودجه منطقه شش شهرداری اصفهان

افزایش ۸۶ درصدی بودجه منطقه شش شهرداری اصفهان

افزایش ۸۶ درصدی بودجه منطقه شش شهرداری اصفهان مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان: بودجه منطقه شش شهرداری اصفهان ۸۶ درصد در سال ۹۸ افزایش یافته است.به گزارش دنیای اسرار:محمد رضا برکت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بودجه این منطقه از ۲۳۴  میلیارد تومان به ۴۳۴ میلیارد تومان رسیده است و تنها ۸

Print Friendly, PDF & Email

افزایش ۸۶ درصدی بودجه منطقه شش شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان: بودجه منطقه شش شهرداری اصفهان ۸۶ درصد در سال ۹۸ افزایش یافته است.
به گزارش دنیای اسرار:محمد رضا برکت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بودجه این منطقه از ۲۳۴  میلیارد تومان به ۴۳۴ میلیارد تومان رسیده است و تنها ۸ درصد بودجه به بخش جاری اختصاص یافته و مابقی آن در بخش عمرانی هزینه خواهد شد.
وی در ادامه افزود: بودجه سال گذشته این منطقه ۲۳۰ میلیارد تومان بوده که در پایان سال ۹۷ علیرغم وجود رکود اقتصادی در شهر و کشور حدود ۱۳۶ درصد بودجه محقق شده است.
برکت به افزایش سهم سرانه عمرانی در منطقه شش اشاره کرد و افزود: افزایش سهم سرانه عمرانی برای هر نفر موجب شد که نزدیک به ۱۵۰ پروژه عمرانی،  فرهنگی و خدماتی در این منطقه تعریف شود.
به گفته وی سهم سرانه هر نفر از شهروندان ساکن در این منطقه دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از سهم کل بودجه است.
مدیر منطقه ۶ با اشاره به اینکه ابر پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان از افتخارات ایران خواهد شد اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت این پروژه از هفت سال پیش آغاز شد و قرار بود با اعتبار اولیه صد میلیارد تومان با کمک دولت شروع شود اما متاسفانه فقط ۲۰ میلیارد اعتبار اولیه به شهرداری پرداخت شد و دولت شهرداری را در اجرای این پروژه ملی تنها گذاشت و این  پروژه رو به رکود و سکون رفت.
وی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل نوسانات قیمت ارز در تأمین اجناس مورد نیاز احداث پروژه سالن اجلاس مشکلاتی ایجاد شد و با توجه به اینکه هر یک روز تاخیر در اجرای این  پروژه  باعث ایجاد مشکلات زیادی برای شهر می‌شد تصریح کرد: شهردار اصفهان با رای زنی شورای شهر تصمیم گرفت که منطقه شش کل بودجه پروژه را تامین کند و در سال گذشته حدود ۳۵ میلیارد تومان از بدهی‌های قبلی و مطالبات پیمانکاران پرداخت شد.
محمد رضا برکت از اختصاص حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از بودجه سال جاری منطقه شش به پروژه سالن اجلاس خبر داد و خاطر نشان کرد: درصد پیشرفت این پروژه هر دو هفته یکبار توسط شهردار اصفهان در جلسات بررسی و روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر رصد می‌شود.
وی با اعلام اینکه در سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان مناقصه درخصوص پروژه سالن اجلاس برای پیمانکاران برگزار شد افزود: در حال حاضر نیز بیشترین مناقصات حوزه معاونت عمران شهرداری اصفهان مربوط به پیمانکاران پروژه سالن اجلاس است.
به گفته مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان پروژه سالن اجلاس شامل محوطه سازی، سالن اصلی، سالن‌های جانبی، ویلاهای وی آی پی و دفاتر کار است و تا پایان سال جاری یا در بدبینانه‌ترین حالت در سه ماه نخست سال ۹۹ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی در ادامه افزود: در نظر داریم برای بخش‌های جانبی این پروژه از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده کنیم.
برکت در ادامه به افتتاح پروژه پردیس هنر اشاره کرد و با اعلام اینکه این پروژه به دلیل ظرفیت ۳۵۰۰ نفری بزرگ‌ترین آمفی تئاتر روباز کشور است اظهار کرد: این مجموعه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و این پروژه امسال با بودجه یک میلیارد و نیم تومان به تکمیل نهایی خواهد رسید.
وی به تشکیل کمیته تصمیم گیری درباره این پروژه اشاره و ابراز داشت: وضعیت کاربردی این مجموعه تا سه ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود تا برای بهره‌برداری بهتر در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.