تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 10338

صحبت های شهردار اصفهان در خصوص شرکت در اجلاس همکاری های شانگهای

صحبت های شهردار اصفهان در خصوص شرکت در اجلاس همکاری های شانگهای

صحبت های شهردار اصفهان در خصوص شرکت در اجلاس همکاریهای شانگهای شهردار اصفهان گفت: در اجلاس شانگهای، اصفهان آمادگی خود را برای همکاری در زمینه مسائل اقتصادی، مدیریت شهری، همچنین احیای ماموریت های تاریخی کشورها و شهرهای در امتداد جاده ابریشم اعلام کرد. به گزارش دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی ضمن تبریک نایب قهرمانی سپاهان

Print Friendly, PDF & Email

صحبت های شهردار اصفهان در خصوص شرکت در اجلاس همکاریهای شانگهای

شهردار اصفهان گفت: در اجلاس شانگهای، اصفهان آمادگی خود را برای همکاری در زمینه مسائل اقتصادی، مدیریت شهری، همچنین احیای ماموریت های تاریخی کشورها و شهرهای در امتداد جاده ابریشم اعلام کرد.

به گزارش دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی ضمن تبریک نایب قهرمانی سپاهان در رقابت های لیگ برتر، اظهار کرد: امیدوارم پسران طلایی سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی و در بازی مقابل پرسپولیس که می تواند جام ارزشمندی را برای اصفهان به ارمغان بیاورد نیز موفق ظاهر شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس همکاری های شانگهای،تصریح کرد: کشورهای عضو این اجلاس مانند چین، روسیه، پاکستان و برخی دیگر از کشورهابرای توسعه مسائل اقتصادی در کشور چین گردهم آمده بودند، برخی استانداران و شهرداران از کشورهای عضو حضور داشتند، ایران در این اجلاس به عنوان عضو ناظر است و من نیز به عنوان شهردار اصفهان یکی از سخنرانان این اجلاس بودم. 

شهردار اصفهان گفت: در این اجلاس در خصوص آمادگی شهراصفهان برای همکاری در زمینه مسائل اقتصادی صحبت شد، مدیریت شهری، احیای ماموریت های تاریخی کشورها و شهرهای در امتداد جاده ابریشم به عنوان یک شبکه ارتباطی تجاری و فرهنگی  سه هزار ساله و مهم میان شرق و غرب از جمله مسائلی بود که در این اجلاس مطرح شد. 

وی اضافه کرد: اشتراکات فرهنگی، توانمندی های متعدد کشورها و شهرهای این مسیر، تقویت روابط چندجانبه و توسعه از دیگر مواردی بود که در این اجلاس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در نمایشگاه شهر ” چونگ چینگ” و همزمان با افتتاح نمایشگاه، معاون سابق نخست وزیر ایتالیا و معاون مجلس مجارستان صحبت کردند. این افراد و همه دیگر سخنرانان این اجلاس، در خصوص تقویت همکاری ها صحبت کرده و چینی ها نیز در این اجلاس ۲۰۰ میلیارد یوآن قرارداد امضا کردند. 

وی با بیان اینکه در حاشیه این اجلاس در جلساتی با برخی شرکت ها حضور یافتم، اظهار داشت: در حاشیه این اجلاس با یک شرکت بین المللی در خصوص تراموا مذاکره شد که قرار شد برای ادامه این مذاکرات این شرکت به اصفهان آمده و مذاکرات ادامه یابد.  

شهردار اصفهان گفت: از شرکت مترو، تراموا و خطوط آنها و از چند مجموعه در حوزه مدیریت شهری نیز بازدیدهایی به عمل آمد که امیدوارم با توجه به شرایط فعلی بتوانیم از طریق این کشورها برخی مشکلات موجود را برطرف کنیم. همچنین در خصوص گردشگری نیز ملاقات هایی با سفیر ایران در پکن و مسئولین کنسولگری در گوانجو برقرار شد که امیدوارم شرایط بهتری برای سفر چینی ها به ایران فراهم شود.   

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.