تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 10393

آغاز عملیات نصب تجهیزات سنگین تکمیل پروژۀ فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

آغاز عملیات نصب تجهیزات سنگین تکمیل پروژۀ فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

آغاز عملیات نصب تجهیزات سنگین تکمیل پروژۀ فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به گزارش دنیای اسرار:هم‌زمان با آغاز ماه پر خیروبرکت رمضان، عملیات نصب تجهیزات سنگین تکمیل پروژۀ فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیــــــــاری، یکــــی از طـــــــرح‌های هفت‌گانۀ فولادی کشور، آغاز شد. محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ضمن

Print Friendly, PDF & Email

آغاز عملیات نصب تجهیزات سنگین تکمیل پروژۀ فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش دنیای اسرار:هم‌زمان با آغاز ماه پر خیروبرکت رمضان، عملیات نصب تجهیزات سنگین تکمیل پروژۀ فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیــــــــاری، یکــــی از طـــــــرح‌های هفت‌گانۀ فولادی کشور، آغاز شد.

محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر گفت: با حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و تلاش پیمانکاران، نصب تجهیزات پروژۀ فولادسازی این کارخانه مطابق برنامۀ زمان‌بندی آغاز شده است.
در همین خصوص، رامین لطفی مدیر تکنولوژی و توسعۀ شرکت فولاد سفیددشت نیز افزود: با توجه به برنامۀ زمان‌بندی پروژه و ورود جرثقیل ۴۰۰ تن به سایت پروژۀ فولادسازی، ترانس کوره و سایر متعلقات آن با موفقیت نصب شد.
وی حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت را یکی از نقاط قوت روند پیشرفت این پروژه دانست و اضافه کرد: در حال حاضر عملیات نصب تجهیزات پروژۀ فولادسازی با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در بیشتر قسمت‌ها فعال است و همۀ ارکان پروژه مصمم‌اند که پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و راه‌اندازی شود.
مدیر تکنولوژی و توسعۀ شرکت فولاد سفیددشت در بخش پایانی سخنان خود با بیان این‌که  پروژۀ فولادسازی این شرکت از آذرماه ۹۵ فعالیت اجرایی خود را آغاز کرده است گفت: این پروژۀ شامل یک کورۀ قوس با ظرفیت ۱۴۰ تن و تولید ۸۰۰ هزار تن اسلب در سال است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.