تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 10437

مرگ ۴ نفر و مسمومیت ۲۵ نفر بر اثر مصرف مشروبات در اصفهان

مرگ ۴ نفر و مسمومیت ۲۵ نفر بر اثر مصرف مشروبات در اصفهان

مرگ ۴ نفر و مسمومیت ۲۵ نفر بر اثر مصرف مشروبات در اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از روز پنجشنبه تاکنون با موجی از مسمومیت و جان باختن بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی حاوی متانول در اصفهان روبرو شدیم به‌ گونه‌ای که در ۳ بیمارستان اصفهان، ۲۵ نفر به این دلیل مراجعه

Print Friendly, PDF & Email

مرگ ۴ نفر و مسمومیت ۲۵ نفر بر اثر مصرف مشروبات در اصفهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از روز پنجشنبه تاکنون با موجی از مسمومیت و جان باختن بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی حاوی متانول در اصفهان روبرو شدیم به‌ گونه‌ای که در ۳ بیمارستان اصفهان، ۲۵ نفر به این دلیل مراجعه کرده‌اند.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس، اظهار داشت: تا کنون ۴ نفربر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی حاوی متانول در اصفهان فوت کرده‌اند و تعدادی از مسمومین نیز در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های اصفهان ازجمله در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و ۳ نفر نیز تحت دیالیز هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأکید کرد: سن این افراد کمتر از ۳۵ سال بوده است و از بابت توزیع مجدد مشروبات الکلی تقلبی حاوی متانول، نگرانی داریم البته مقامات انتظامی و آگاهی به‌شدت درصدد پیگیری این موضوع هستند.

وی در پایان گفت: مردم به‌ ویژه جوانان مراقبت کنند که گرفتار رفتارهای پرخطر و درنهایت مرگ زودرس نشوند چون کشور برای پیشرفت به این جوانان نیازمند است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.