تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر : 10456

برپایی نمایشگاه گنجینه در دانشگاه اصفهان

برپایی نمایشگاه گنجینه در دانشگاه اصفهان

برپایی نمایشگاه گنجینه در دانشگاه اصفهان نمایشگاه گنجینه آثار موزه و اسناد تاریخی مربوط به دوره صفوی تاکنون روز دوشنبه در دانشگاه اصفهان گشایش یافت. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان  اظهارداشت: در نمایشگاه یاد شده که به مناسبت روز جهانی موزه (۲۸ اردیبهشت) برپا شده، ۵۰ سند و

Print Friendly, PDF & Email

برپایی نمایشگاه گنجینه در دانشگاه اصفهان

نمایشگاه گنجینه آثار موزه و اسناد تاریخی مربوط به دوره صفوی تاکنون روز دوشنبه در دانشگاه اصفهان گشایش یافت.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان  اظهارداشت: در نمایشگاه یاد شده که به مناسبت روز جهانی موزه (۲۸ اردیبهشت) برپا شده، ۵۰ سند و پنج اثر موزه ای در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مسعود کثیری ادامه داد: اسناد بیشتر از دوره صفوی تا دهه های پیشین و محوریت آن علم و ادب و تاریخچه خاندان هاست.
وی افزود: نمایشگاه گنجینه آثار موزه و اسناد تاریخی به مدت ۲ روز از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل ساختمان مرکزی دانشگاه اصفهان دایر خواهد بود.
به گفته رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان، هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی بیشتر مردم بویژه دانشجویان و پژوهشگران با این داشته های با ارزش تاریخی و کمک به حفظ و نگهداری آنهاست.
هفت میلیون برگ سند و مدرک تاریخی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان نگهداری می شود که حدود چهار میلیون از این اسناد مربوط به امور حقوقی و دادگستری است.
دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامع و مادر استان اصفهان دارای حدود ۱۵ هزار دانشجو و ۶۵۰ عضو هیات علمی و یکی از دانشگاه های برتر کشور است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.