تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
کد خبر : 10534

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان سرآمد شد

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان  سرآمد شد

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان  سرآمد شد در چهاردهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی هایاستان اصفهان، روابط عمومی شرکت گاز  در سهمحور این جشنواره سرآمد شد. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی، در چهاردهمین“جشنواره فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان” ، که با حضور استاندار، شهردار، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان و

Print Friendly, PDF & Email

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان  سرآمد شد

در چهاردهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی هایاستان اصفهان، روابط عمومی شرکت گاز  در سهمحور این جشنواره سرآمد شد.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی، در چهاردهمین“جشنواره فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان” ، که با حضور استاندار، شهردار، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان و روسای روابط عمومی های سازمان ها ،ادارات کل و شرکت های دولتی و خصوصی  یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، شرکت گاز استان اصفهان با ارایه آثار خود درسه محور برنامه ریزی و ارزیابی، روابط عمومی دیجیتال و مسئولیت اجتماعی پس از ارزیابی جزء روابط عمومی های برتر استان معرفی شد و موفق به کسب تندیس روابط عمومی سرآمد از دست استاندار اصفهان گردید.

لازم به ذکر است، دراین جشنواره، عملکرد یک ساله  روابط عمومی ها در نه محور ؛نوآوری و فعالیت های پیشرو، برنامه ریزی و ارزیابی اثربخشی، تحقیق وپژوهش، اطلاع رسانی و افکار سنجی، ارتباطات رسانه ای، محتوا سازی، رویداد پردازی، مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفت.

دکتر رضایی استاندار اصفهان، در آیین تقدیر از روابط عمومی های استان اصفهان،گفت: در بسیاری از مجالس گفته می شود، روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران و مردم است اما از نظر من شان روابط عمومی بالاتر از پل ارتباطی است و برای این جهت یابی نیازمند اطلاعات، دانش و بینش کافی و وافی در این  حرفه هستیم.

 وی، افزود: روابط عمومی امروز یک دانش و رشته به روز است، معتقدم علم روابط عمومی با سرعت بسیار فراوان در حال پیشرفت است.

دکتر رضایی،در ادامه اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی نباید بخشی نگر باشند بلکه باید توسعه همه جانبه را در راس کار خود قرار دهند.

 گفتنی است، آثار این جشنواره در چهار رتبه؛ شاخص، برتر، برگزیده و سرآمد داوری شد که سطح سرآمد در بالاترین رتبه و پس از آن  به ترتیب سطوح برگزیده ،برتر و شاخص قرار گرفتند.

همچنین به اذعان داوران و مدیر اجرایی این جشنواره ، امسال آثار و مستندات روابط عمومی ها ی استان  از رشد مناسب و کیفیت بالایی برخوردار بودند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.