تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 10659

۱۰ درصد از فروش گاز کشور مربوط به استان اصفهان است.

۱۰ درصد از فروش گاز کشور مربوط به استان اصفهان است.

۱۰درصد از فروش گاز کشورمربوط به استان اصفهان است. به گزارش  دنیای اسرار: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به سهم ۱۰ درصدی استان اصفهان از فروش گاز کشور گفت: سالیانه ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان اصفهان توزیع و به مصرف می رسد. سید مصطفی علوی، بیان داشت: در حال

Print Friendly, PDF & Email

۱۰درصد از فروش گاز کشورمربوط به استان اصفهان است.

به گزارش  دنیای اسرار: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به سهم ۱۰ درصدی استان اصفهان از فروش گاز کشور گفت: سالیانه ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان اصفهان توزیع و به مصرف می رسد.

سید مصطفی علوی، بیان داشت: در حال حاضر۸٫۳ درصد انشعابات گاز کشور معادل یک میلیون ۱۰۰ هزار انشعاب در استان اصفهان اجرایی شده است و همچنین ۸٫۸ درصد تعداد مشترکین کشور بالغ بر یک میلیون ۸۰۰هزار مشترک در سطح این استان از گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیرعاملشرکت گاز استان اصفهان، همچنین با اشاره به اینکه ۸٫۱ درصد اجرای شبکه گاز کشورمعادل ۲۶هزار کیلومتر مربوط به استاناصفهان است،افزود:در حال حاضر از ۱۴۴۵ روستای مشمل گازرسانی ۱۳۳۹ روستا واز ۱۰۷شهر موجود در  ۱۰۴ شهر این استان گازرسانیانجام شده است .

مهندس علوی، با بیان اینکه به طور متوسط روزانه ۵۷٫۵ میلیون مترمکعب گاز در استان اصفهان مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدوداً ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان به بخش‌های مختلف تحویل داده شد.

وی،با اشاره به اینکه، ۹۹٫۶ درصد از خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی استان بهرمنداز گاز هستند، اضافه کرد: ۳۵ درصد گاز استان در بخش صنعت، ۳۵ درصد نیروگاه ها، ۲۰درصد در خانگی درصد، ۶درصد پالایشگاه، ۲ درصد بخش تجاری و۲ درصد حمل و نقل مصرف میشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین، متوسط مصرف خانوارهای شهری را ۴٫۶ متر مکعب در روز و متوسط مصرف خانوارهای روستایی را ۸٫۶ متر مکعب در روز عنوان کرد و گفت: وظیفه ی این شرکت ارایه خدمات مستمر و ایمن گاز طبیعی از طریق برنامه ریزی، طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری شبکه ها و تأسیسات گازرسانی، جهت رفع نیاز و رفاه مشترکین خانگی، صنعتی و عمومی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.