تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۹
کد خبر : 10792

استاندار اصفهان : روز قدس شکست معامله قرن و تثبیت آرمان های فلسطین است

استاندار اصفهان : روز قدس شکست معامله قرن و تثبیت آرمان های فلسطین است

استاندار اصفهان : روز قدس شکست معامله قرن و تثبیت آرمان های فلسطین است استاندار اصفهان : روز قدس شکست معامله قرن و تثبیت آرمان های فلسطین است استاندار اصفهان روز قدس را شکست معامله قرن و تثبیت آرمان های فلسطین دانست وگفت: این روز تنها متعلق به مردم فلسطین نیست بلکه دفاع از یک

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان : روز قدس شکست معامله قرن و تثبیت آرمان های فلسطین است

استاندار اصفهان : روز قدس شکست معامله قرن و تثبیت آرمان های فلسطین است
استاندار اصفهان روز قدس را شکست معامله قرن و تثبیت آرمان های فلسطین دانست وگفت: این روز تنها متعلق به مردم فلسطین نیست بلکه دفاع از یک آرمان و حقیقت متعالی است که به یک نگرش ظلم ستیزانه منتهی می شود.
به گزارش دنیای اسراربه نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی با شرکت در مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  حضور پرشور مردم در مراسم امروز نشان از درک و فهم بالای آنها دارد که به وظیفه شرعی و مسئولیت اجتماعی وسیاسی خود آگاه هستند و به آن عمل می کنند. وی در ادامه روزجهانی قدس را شکست معامله قرن و تثبیت آرمان های فلسطین دانست و افزود: این روز تنها متعلق به مردم فلسطین نیست بلکه دفاع از یک آرمان و حقیقت متعالی است که به یک نگرش ظلم ستیزانه منتهی می شود. استاندار اصفهان با اشاره به حضور میلیونی مردم اصفهان در راهپیمایی روزجهانی قدس، تاکید کرد: مردم اصفهان نسبت به شرایط کشورآگاهند و برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در صحنه حضور دارند. وی بابیان اینکه روحیه مبارزه با استکبار همواره از سیاست های جمهوری اسلامی ایران بوده است، اضافه کرد: مردم اصفهان و کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی روزجهانی قدس، آمادگی خودرا درجهت همدلی و همزبانی برای مبارزه با ظلم و استکبار اعلام می کنند. رضایی در پایان خاطر نشان کرد: دولتمردان و مردم ایران اسلامی همیشه با یکدیگر همدل و هم زبان بوده و هستند  چراکه دولتمردان از بطن خود مردم برخاسته اند و اگر گروه هایی بخواهند بین آنها اختلاف ایجاد کنند شک نکنید که دست نشانده استکبار جهانی هستند که می خواهند سیاست های خود را پیاده سازی کنند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.