تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 10910

فعالیت دو انجمن مردم نهاد برای توانمندسازی شهروندان منطقه ۱۲

فعالیت دو انجمن مردم نهاد برای توانمندسازی شهروندان منطقه ۱۲

سهم ۲۴ درصدی پروژه های توسعه ای، مشارکتی و ساماندهی در بودجه سال ۹۸ منطقه ۱۲ فعالیت دو انجمن مردمنهاد برای توانمندسازی شهروندان منطقه ۱۲   مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: منطقه ۱۲ دومین منطقه شهر اصفهان به لحاظ آسیب های اجتماعی است که برای کاهش تاثیرات آسیب های اجتماعی دو انجمن مردم نهاد

Print Friendly, PDF & Email

سهم ۲۴ درصدی پروژه های توسعه ای، مشارکتی و ساماندهی در بودجه سال ۹۸ منطقه ۱۲

فعالیت دو انجمن مردمنهاد برای توانمندسازی شهروندان منطقه ۱۲  

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: منطقه ۱۲ دومین منطقه شهر اصفهان به لحاظ آسیب های اجتماعی است که برای کاهش تاثیرات آسیب های اجتماعی دو انجمن مردم نهاد یکی ویژه آموزش کودکان و دیگری برای توانمندسازی سایر اقشار در منطقه فعالیت می کنند.

به گزارش دنیای اسرار، علی باقری با اشاره به اینکه کل بودجه منطقه ۱۲ در سالجاری ۱۶۷ میلیارد تومان است که حدود ۷۰ درصد آن را بودجه عمرانی تشکیل می دهد، اظهار کرد: بر همین اساس ۱۱۶ میلیارد تومان به بخش عمران منطقه اختصاص یافته است که نسبت به سال قبل از لحاظ میزان ۷ میلیارد تومان افزایش داشته است. وی با بیان اینکه این بودجه در قالب ۱۲۵ ردیف اعتباری تعریف شده است، تصریح کرد: امسال ۴۶٫۵ درصد از بودجه یعنی ۵۴ میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان به آزادسازی در سطح منطقه و ۲۴ درصد یعنی ۲۷ میلیارد و ۵۴۷ میلیون تومان از بودجه به پروژه های توسعه ای، مشارکتی و ساماندهی اختصاص خواهد یافت.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پروژه های توسعه ای، مشارکتی و ساماندهی شامل ۴۷ طرحاست، اظهار کرد: ۱۴ مورد آزادسازی در دستور کار منطقه ۱۲ برای سال جاری قرار دارد.

محلات ناصر خسرو و امیرالمومنین بیشترین بافت فرسوده را دارد  

وی افزود: منطقه ۱۲ از نظر وسعت بزرگترین منطقه در سطح مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان و به لحاظ نگهداری، حفظ و حراست سطح منطقه و آسیب های اجتماعی دومین منطقه در شهر اصفهان به شمار می رود که برای رفع و کاهش آسیب های اجتماعی به مشارکت های مردمی نیاز است.   

باقری با بیان اینکه وسعت منطقه هشت، هزار و ۲۰۰ هکتار است که ۱۵۲ هکتار آن را بافت فرسوده تشکیل می دهد، اظهار کرد: این منطقه دارای ۲۴۰ هکتار فضای سبز است که با توجه به جمعیت ۱۴۰ هزار نفری منطقه سرانه فضای سبز شهروندان ۲۱٫۶ مترمربع است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به آسیب های اجتماعی در محلات کمتر برخوردار این منطقه، یک انجمن مردم نهاد برای آشنایی کودکان و نوجوانان با حقوق خود و یک مرکز برای تمام اقشار فعالیت می کند، اظهار کرد: این انجمن ها در حوزه توانمندسازی، آموزش و کمک به رفع مشکلات اجتماعی مردم محلات کمتر برخوردار تاکنون اقداماتی را اجرایی کرده اند و هم اکنون این انجمن ها دارای ۲۰۰ عضو ثابت هستند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افزود: محلات ناصر خسرو و امیرالمومنین بیشترین بافت فرسوده منطقه را در خود جای داده است به طوریکه ۸۰۶ پلاک کمتر از ۱۰۰ مترمربع مساحت دارد و جزء زیردانه ها به شمار می رود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.